Nu är jag hemma, PÅ RIKTIGT!

Heeej!!
Nu är jag hemma, hemma på riktigt alltså, ligger i min säng med laptopen i knät och tv:n på i bakgrunden.
Nu är allt som vanligt igen- efter en 10 dagars lång, ack så trevlig semester.
Som alltid känns det lite konstigt att komma hem igen- man ser huset på ett annat sätt- visst är det så!?
Men man vänjer sig fort och ja, nu känns allt som vanligt igen.
Känns både lite skönt o tråkigt att vara hemma igen...

Som ni kan se så håller jag på att ändra designen på bloggen.
Kan hända att den kommer se så här tråkig ut i några dagar. Vi får se!..
 
             Hörs senare!
Ska snart lägga in bilder från resan också- de blev ju några hundra- närmare tusentalet kort tagna.
Ska bjuda er på några..

Kram so long!.. =)

Kommentarer
Postat av: N A T A L I E

fin blogg! kram

2008-03-28 @ 22:30:35
URL: http://natalida.blogg.se
Postat av: Karin

haha tack :)

ja, det känns alltid lite underligt att komma hem!

2008-03-28 @ 22:31:58
URL: http://rueframboise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se