Slappesöndag- I guess?...

Hej, Hej, Godmorgon, God eftermiddag, Halluu sugar, Tjaaa
- säger som jag brukar- Välj den hälsningsfras som passar dig för tillfället!..=P

Somnade sent igår, vaknade hyfsat tidigt idag ( 10 ), vet inte vad dagen kommer att erbjuda..
Känner mig ganska så slapp o slöig, känner mest bara för att ligga i sängen, läsa tidningar, läsa ut sista Harry Potter boken som jag verkligen har draaaaaagit ut in i det sista, bara för att jag inte vill att äventyret ska ta slut..
Men jag har fattat mod till mig och har sakta men säkert blivit så pass sansad så jag har insett att det är dags att säga farväl!.. 
Inte långt kvar nu- ingen idé att vänta...My Pottertime is over...

Insåg det inatt... Bra där Josse *klappar mig på huvudet* . haha....; )

Jaja, kanske blir något mer vettigt gjort med!?..
Så som plugg i historiaboken om första världskriget, blää
- känns verkligen inte lockande, hatar krig o dylikt, sånt vill jag inte proppa in i hjärnan...
-men jag måste!..;(

Näe, ska nog dra mig till sängen igen- som det lata arsle jag är!....
Eller ska jag klä på mig, ge mig ut på långpromenix med varm choklad i termos.
- som den icke hurtiga friluftsmänniska jag är!?..

Det får tiden och magkänslan utvisa!..Som alltid...

See ya later alligator!

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

jaha :D
men gud vad roligt!
det blir ju extra roligt om man bara är "vanlig" och inte direkt gör till sig & så.
då förstår man ju att det är den de vill ha,
precis som man är. :)
det kommer nog gå jättebra tror jag. :)
ja, jag tror de upptäckte Gisele Bündchen på så sätt med, när hon satt på Mc Donalds med sina kompisar typ. Och vad är hon idag, världes mest betalda modell. ;p
jag blev frågad till en modellgrej i min stad,
"fröken bollnäs," men man skulle vara 16 och jag var 13 då, så jag var för ung. :p
men jag blev jätteglad i alla fall. :)

2008-03-09 @ 12:43:33
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: Lisa

ja, precis.
det ger ju ett nytt självförtroende,
jag fick det i alla fall. :)

aa, får väl se vart det leder. :)
ska vara med på en modevisning om några veckor,
så får väl hoppas det går bra då.
:)

ha en härlig dag!

2008-03-09 @ 13:04:28
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: hilda

svar: haha det verkar som om folk tog illa upp :P

2008-03-09 @ 19:52:37
URL: http://cangemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se