Tisdag den 25:e mars- it is.

Hejsan,hejsan!
Sitter här i syrrans lägenhet, med tv:n på i bakgrunden som enda sällskap.
Tyst o ensligt, ändå lite skönt..
Kära sis´ är inte allt för piggelin idag så hon ligger o "sover middag" tillsammans med Theodor.
Dom har vilat ett bra tag nu så antar att dom snart vaknar till liv igen...=P

Med mig är allt bra därimot
- min lilla förkylning som började smyga sig på för över 2 veckor sedan men som aldrig har velat bryta ut på riktigt är så gott som borta.
Har fortfarande liite ont i svanskotan och nacken sedan mitt lilla snowboardsäventyr i lördags/söndags..

Annars så
- är glad över att sitta framför en dator igen- men har såå  mycket att ta igen- kul och jobbigt på samma gång..;-)
Men har faktiskt fixat lite i lägenheten också... Plockat ihop Theodors leksaker,kläder, torkat av bordet m.m.
Får fråga Madde om hon vill ha hjälp med mer.
Jag finns tillgänglig för alla förslag nu när du mår dåligt och har turen att jag är här så
- varsågod att utnyttja mig stora syster!...;-)


Ååh nu hörde jag precis små tassande steg i hallen....
Syster&systerson is back on track och lägenheten är inte längre så tyst
Ska leka med en nyvaken, glad liten Theodor nu.

Hörs! =)

Kommentarer
Postat av: Liza Berggren

tack vad söt du är!! Men tänk på att alla modelpics är retushade ;) Du är jättevacker du med. Jag mår inte så bra kanske, har fått hjärnskaning efter att blivit sparkad av en häst :( Allt bra med dig? Kram

2008-03-25 @ 12:56:33
URL: http://lizabes.blogg.se
Postat av: Liza

tack vad söt du är! Ang ditt förra inlägg; JAG har ätit allt FÖR mycket godis i påsk, har dessutom enmassa kvar som jag sitter och småäter ifrån hela tiden..usch! Händer i veckan då? ledig?

2008-03-25 @ 17:00:45
URL: http://lizabes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se