En månad kvar.

Haloo!

Efter kvällens DH-avasnitt känns det lite bättre, äntligen kan man pusta ut igen. Njadå!..;p
SötisSara, min kära Hippiekollega idag  (Pictures kommer, Jaop! Imon,Jaop! ) var då här tidigare, rockade loss till Afrikansk dans i mitt lilla rum ( inför idrotten...) Haha, börjar känns mig liite laddad på det igen faktiskt!....
Blev ju lite tråkigt sist, då de sket sig i sista sekund...
Hon cyklade hem i andra pausen iaf (av DH).
Hit cyklade hon med min cykel bredvid sig, skruttan då,hade du ju inte behööövt, men gulligt!..=P

Är genomförkyld, sitter här o snörvlar o nyser. Bror frågar om jag är ledsen, höhö..
"Neeeej, jag är förkyld, håll dig på avstånd om du inte vill bli förkyld och tvätta händerna efter att du suttit vid datorn"'
 
Inte så kul, men en sak som är roligare, som jag kom på nyss...
Att idag är det exakt 1 fjuttig månad tills vi slutar skolan
-
1 fjuttig,pluttig månad tills jag går ut 9:an och grundskolan.
Helt amazing vad tiden har gått fort... Those three years så att säga...Galet!....

Men det ska bli sååå skönt med sommarlov, utan planer och stress.
Bara vara och ladda batterierna, göra allt Jag vill när Jag vill- åååh!....

Ska nana nu, slappisdag imon, gutt! =P

Sov sött!!♥

Har inte lagt in mina bilder från dagen en. Men snodde en från Hilda som jag kan bjuda på så länge...

        image462
                           "Min klass, normal va!? =PP"
        

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, härlig bild! :) Snart är det sommar alltså :D

2008-05-14 @ 04:23:55
URL: http://samdra.blogg.se
Postat av: Alexandra

ha en bra dag =)

2008-05-14 @ 09:35:32
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: elin

vad var emma? lejonkvinna:S?

2008-05-14 @ 21:45:17
Postat av: J o s s e

Elin: Haha, nej hon var ett hårtroll!...^^,

2008-05-15 @ 10:03:39
URL: http://lollipoppan.blogg.se
Postat av: elin

nästan alla var ju utklädda iaf^^

2008-05-18 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se