Fredag & SOMMAR.

Mmmm, nu är det ta mig fan sommar- på Riktigt!!
Termometern här utanför visar på 28.2 grader!!
( Okej solen lyser på där men iallafall!!!)
Helt sjukt underbart, särskilt när man tänker på att man bara för några fjuttiga veckor sedan gick runt i vinterkläder!
Det är såå härligt att vara utomhus nu när allt är så grönt och skönt.
Grönskan kom bara så *poff*, visst är det fint?

image452   image474
"För exakt två veckor sedan- inga blad på träden..."      "Nu,samma ställe!!!

Åh folk på stan är så glada, alla verkar vara så glada och lättade över att det är vår och sol.
Jag blir alldeles lycklig inombords när jag möter helt okända människor
-barklädda med en glass i handen som ler emot mig.
 På vintern är allt och alla så gråa och buttra, om man jämför med nu!....

Mm, we need the sun, more than ever! Förra sommaren var ju inget att jubla för direkt!!
Jag hoppas Verkligen att denna sommar blir finare!!
Aha! Än så länge ser det ljust ut iallafall!...
Är grymt glad över att det är fredag också, ikväll blir det baaara chilledill, är Så trött efter skolveckan!..
Åh imon dras det till Skåneland! Inget bloggande imorgon alltså, men på söndag! Oh ja!

Ut och njut i solen nu, för det ska jag göra, med nya Elle-numret som låg i brevlådan igår som sällis.=)
 
         Hugs! ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst gick det snabbt! Men härligt är det med sol och värme....

2008-05-09 @ 15:56:51
URL: http://carolineannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se