Fredag.

Hallo!  =)
Skulle ha uppdaterat igårkväll, men sen så blev det  ju inte så....
Welliwell, har inte hänt allt för mycket sedan sist.

Åkte in till stan igår, tittade på Anki & Pytte som uppträdde på Larmtorget (haha- mit gamla favvoprogram!..)
Pytte är grymt skicklig med sitt buktalande!...
och efter dom kom Roger från Rix morgonzoo och snackade, han var en skicklig talare!..
Kul att se honom live också, det är ju trots allt hans röst jag vaknar till varje morgon
-känns lite som en polare liksom..;P

                image440                         image439

"höhö...;P"

Riktigt rått o grått ute (likaså idag, fast idag har det regnat hela dagen) frös som en gris så "tvingade" in mamma på S(kaffe)riet för en kopp té och kladdkaka.

Handlade på City Gross, köpte godis för 2,90 hg!..
Käkade tacos på kvällen...
Kändes såklart som att det var söndag igår, eller lördag.. Känner mig helt dagvild numera..

              image441

Denna dagen har tillbringats i stan och på Öland.
Började på "Skokällarn", men där fanns inget att ha så drog till Ölands köpstad.
Där fanns det mer. Mamma köpte världens finaste dojjs på ett nybyggt "Skodej".
Åh jag köpte ett par vita tygskor på H&M, de jag har nu är mer bruna än vita...
Tycker att dom från H&M är mycket snyggare också. Åh billiga!! (98 spänn)

Köpte ett par hudfärgade strumpbyxor till bröllopet och lite annat också.
Sedan drog vi tillbaks över bron, till Nordic club, vårt kära gym.

Mådde inte allt för bra, kände mig lite konstig och illamående.
Men gick ändå en snabb promenix på löpbandet i en kvart och cyklade i en kvart.
Sedan så solade vi (härligt med lite färg)   image438
-duschade och bastade i en bastu som inte var på..xP
Superhärligt i allafall!..=)

Efter en donkenmåltid i en igenimmad bil så var jag så gott som ny.
Illamåendet var som bortblåst...

Nu så kollas det på "Talang", lite småkul. "Von Trapp" familjen var ju helt underbar, haha!..

       Ha en finfin kväll!!      Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se