Lördag 080517

Godmorgon, Godeftermiddag- eller ja, Hej! =)

Vaknade runt nio-tiden, hade Värsta rethostan.  Usch!....
Hostade Konstant i typ en halvtimme innan jag gick upp och drack en stor kopp varmt té- kändes lite bättre sen.

Har sedan dess kollat på två stycken OC-avsnitt, ja det var Länge sedan.
Men blev bara så sugen att titta på mina gamla "buddys" igen...=)

image475
"Längtar Såå tills man kan ligga såhär på en strand och steka!...
Jäkligt snygg bild på Rachel Bilson btw!....Summar/Sommar-Mmm ;)


Precis nu, i denna skrivande stund tittar solen fram bakom molnen.
Ser blå himmel för första gången idag!...

Härligt! Ska nog gå ut och sätta mig en runda...
Farfar fyller 90 år idag, partaj i Mönsterås för hela tjocka släkten men jag ska nog inte följa med...
Känns inte helt rätt när jag är så förkyld....

1 vecka sedan bröllopet
-
känns nästan som att det var längre sedan....
6 dagar sedan jag träffade mormor nu.
Måste få hälsa på henne på sjukhuset Snaart!...

Ska gå och ta mitt pencilin nu, snart 12 h sedan jag tog det sist....
Hörs senare!

Ha en lovely day!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: CMB

Gillar din blogg, =)

2008-05-17 @ 15:49:21
URL: http://denduvillvara.blogg.se
Postat av: Maja Q

josse ;o jag trodde det var du på bilden, så jävla lik! :D

2008-05-25 @ 18:45:15
Postat av: J o s s e

Maja Q: Haha, vaa!?
Tack får ja väl säga då ja!..=PP

2008-05-26 @ 18:50:57
URL: http://lollipoppan.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se