Måndag.

Okej, halva denna dagen befann jag mig i en jobbig, mörk och obeskrivlig svacka.
Jag var sårbarare än en nyfödd baby, nära inpå.
Usch, jag Hatar att vara svag och ledsen- Men vem gör Inte det?

Nu får det vara slut med självömnkade och gämmrande
-från och med nu så ska jag ta tag i mitt liv och tänka Positivt!...
Alllt går faktiskt så mycket lättare då!...
Att jag aldrig lär mig....

Nog om detta! Punkt.


Halva dagen var som sagt...Hemsk...Gömde mig bakom mina stoora solglasögon och ville helst sjunka genom jorden, eller iallafall åka hem och gömma mig under täcket.
Men jag stod ut, gjorde mitt bästa, glad eller ej.. Men man Får ha dåliga dagar ibland har jag insett....
Åh efter ett svettigt och flummigt träningspass tillsammans med Hilda "Free Power Dance"-
Yeaah ;P så kände jag mig så mycket bättre till mods faktiskt....
Det var vår solen sken och allt kändes lite,lite lättare.

Har försökt att planera upp mig vecka redan nu, ett stort framsteg!..
Nationellt prov imon bitti- Matte-, känner mig för en gångs skull ganska så lugn...

5 dagar kvar till bröllopet.
5 veckor kvar till sommarlovet!

Ha det Underbart och Ge ALDRIG upp även fast det faktiskt Är tillåtet att vara svag och nere ibland.
Det är Inte lätt att vara tonåring, eller näe, inte människa utav huvud taget.
9:an har iallafall varit det jobbigaste skolåret hittills enligt mig och många andra och ja
-stressen och pressen som trycker ner en, gång på gång Är svår att mota bort!..
Men man får kämpa, lite till ,utan För höga krav på sig själv!... Allt löser sig!

Nu så ska jag sova!  Tyvärr ingen sovis imorgon eftersom det är NP i matte då...Lite surt, men men!
 
Don´t worry, Be happy- för det Ska jag vara imorgon!....=)

Godnatt!!

image444
"Pyjamasbild- haha. Vet inte varför, men det är någonting jag gillar med den här bilden..
Inte är det mitt fejkblonda hår inte.. Men den där "sorgliga" blicken jag får till?
Äsch jag vet inte!..Ska nog sova innan jag börjar svamla igen...;P Puss! "

Kommentarer
Postat av: Angelica

pyjamas är ändå bäst:D

2008-05-06 @ 02:25:04
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Karin

fin du är

2008-05-06 @ 08:34:34
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: hilda

svar: skönt att jag inte är ensam :)

2008-05-06 @ 20:43:27
URL: http://cangemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se