Onsdag.

Heej! Vilken dag!....
Virrade runt i skogen i stekande sol tillsammans med tre bruttor i nästan 2 h.
Origentering- är typ död nu!...
Men lite kul var det ändå, iallafall när det var över, lättnad liksom...
Svettig som en panda var man också- jeez- det är sommar!!
Har gått över 14 km idag
 iaf, deni!..;P

image449
   "Det var vackert på sina håll iallafall, sol & gula blommor...Mm, sommmaaar!
Mina origenteringsbuddys Q & Coockie ser ni här också!..Ännu vackrare såklart!...^^"


Blev hämtade av mammsi vid halv ett typ, jag och Coockie
- drog till Donken och satt ute o göttade i oss mat o milkshake/glass!...
Vi tyckte att vi var värda det!....=P

image450


Är på daddys firma nu.
Ska käka tårta i solen tillsammans med all personal för lilla pappsen fyller nämligen år idag!!
GRATTIIIS! =))

image451


Måste dra, hörs senare!!

Pussss! ♥

Kommentarer
Postat av: sara

ja jisses, jag tordde aldrig att jagh skulle hitta hem igen ;) HAha, vad söt du är. Jag är stolt över dig med:)

puss!

2008-05-07 @ 16:59:17
URL: http://saaaaaraa.blogg.se
Postat av: Josefine

sv: haha ja eller hur! bästa avsnittet någonsin ju :D

2008-05-07 @ 19:50:46
URL: http://finy.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

2008-05-08 @ 08:40:41
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se