Ont i halsen...

För att snacka om något annat...
Så har jag ont i halsen. Kul när man Precis har blivit av med sin tidigare utdraaagna förkylning.
Var ta mig fan småhes/irriterad i halsen i nästan en månad.

Äntligen av med det, sol och värme gjorde susen. Tänkte jag.
Men imorse vaknade jag med Skitont i halsen, åh de sitter i än...
Dumma!.. Har Inte tid att bli sjuk, verkligen Inte!..
Sista veckorna i 9:an och jag måste köra fullt ut.
Som tur är så är jag Inte ensam om att tycka att de sista månaderna i 9:an, hela vårterminen egentligen har varit för jävlig och sjukligt stressig. Men men, som sagt. Det är Bara att bita ihop!!...
Snart är det Sommarlov och jag längtar Sååå mycket!

Åh jag ska hjälpa mormor sedan när hon kommer hem, så mycket som hon behöver!
Man mår så mycket bättre när man kan hjälpa människor.
Jag hatar att jag kan vara så egoistisk och lat ibland!
Men jag skyller det på att jag är tonåring och i någon jobbig "mellantingsperiod". Aah, jag hatar den här åldern.
Man passar inte in bland barnen och inte bland de vuxna,åh bland dom i samma ålder är det svårt att passa in för alla tänker så olika, har mognat olika mycket och de flesta är omognare och osäkrare än en själv..
Äsch!.
Det är det enda "positiva" jag kan se i när det händer en sådan här sak med en som man håller kär.
Är att man inser hur mycket personen betyder, man uppskattar personen mer och tar den inte för givet.
Mormor har jag i och för sig aldrig tagit för givet, alla perser hon har gått igenom.

Om mindre än två veckor så åker jag och Hilda upp till Stockholm, till Älskade sis´ och co.
Längtar, oftare än ofta önskar jag att vi bodde närmare varandra!...
Även fast det blir mer speciellt, kul att få åka upp till Sthlm plus att det är nyttigt att alltid ha något att längta till...
Saknar Theodor också
-kändes annorlunda men samtidigt lite kul att träffa Madde & Christian utan lille plutten!....

Här kommer några bilder från det fina Bröllopet:

image457
        "Jag och Big sis´ den bästa!"
image458

image459

image460  image461
      "Visst var dom vackra?!" Supersööta tycker jag iallafall! Äkta kärlek- så fint!   =)


Menelimen...
Är Jättetrött. Somnade väl kanske vid 4 inatt och vaknade titt som tätt....
Ska ge mamma en kram nu- eller vågar jag det? Tänk om jag smittar?..
Åååh, jag vill inte bli sjuk, jag Kan inte bli sjuk...Inte nu...
Fast jag ska Inte klaga, mormor har det värre!....; /

          Ska nog lägga mig tidigt...


          Puss alla fina! ( På kinden för att minska smittorisken!...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se