Söndag,söndag- Ta mig framåt i tiden.....

....för den tiden jag befinner mig i nu, gillar jag inte alls....
Varför ska det vara så svårt? Varför ska allting vara så krångligt och jobbigt?
Jag orkar inte just nu....:´(

Det är skit att vara tonåring, jag önskar att det inte var det men det är det..
Kanske är det jag som är ovanligt svag och less, kanske klagar jag för mycket.
Men det känns iallafall bättre att klaga/skriva/prata av sig än att hålla allt inombords!...
Jag längtar tills dena tunga tid är förbi, sommaren Skynda!!
Åh sommaren ska innehålla nystart,resor, glada stunder,nya upplevelser och Sol- Det måste den göra!....

Försökte att blogga tidigare idag, men det funkade inte.?
Solig,fin dag. Tyvärr känner jag mig numera allt för stressad inombords för att njuta av det....
Följde med kära mamma och mormor till "Leva & Bo" mässan utanför Kalmar.
Mamma hade nämligen vunnit  2 st inträdesbiljetter dit plus att jag gick in gratis för att jag var under 16 *host* ;)
På tal om det så är det idag exakt en vecka sedan jag fyllde år-känns konstigt nog som att det var längre sedan..
Fikade och strosade runt i solen och kollade på blommor och olika utställningar och grejer.
Martin Timell var där men han fick vi "tyvärr" ingen skymt av..=P


Jag längtar till sommarlovet, då kommer allt att kännas bra igen!!!

Godnatt!♥



Kommentarer
Postat av: natta

Läs & kommentera

http://densmartabrunetten.blogg.se/

2008-05-05 @ 12:54:23
Postat av: Josefine

ha en bra dag :)

2008-05-05 @ 13:32:40
URL: http://finy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se