Tisdag- Almost gone.

Tjaho!

Ganska skoj dag, tack vare att jag var trött = okoncentrerad och glad.
Man är hellre trött än gris (pigg), eller hur var det nu Sara?!  ;P

Äsch. Stan med favvoKakan efter skolan.
Placerade oss på Kullsenska fiket tillsammans med fika och so-boken i högsta hugg.
Tjejen vi köpte fikan av var skitschysst, gav mig halva priset på mackan och bjöd på grädden- Haha, whaat?!
Vad hade jag gjort för att förtjäna det? Tyckte hon att jag såg fattig ut?  =P
Snällt iallafall!...

Gjorde klart Alla so-frågor ( ca 14 st ), kändes skönt att få det gjort.
Prov nästa Torsdag (befolkningen i sydostasien m.m...)
Omprov i Kemi imon, Heja mig!....

Åkte med mamma till mormor och Maxi sen....

Åh på Torsdag drar jag tillsammans med 20 (?) andra skogsmullar ut på hajk.
Haha-det kan bli spännande
-jag+skogen är kanske inte världens bästa kombo...
- hoppas jag överlever!.....
Så jag kommer iväg till Stockholm på fredag!....

Dansövning halva dagen imon
, Yeeey!... Njaa, men bättre än vanliga lektioner!....

Näe nu så ska jag ta mina små pills, sedan så ska jag försöka nana!...

Puss&Godnatt!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se