Tisdag....

Oh my god... Ännu en gång...
Har jag blivit sjukt berörd av en påhittad serie...Oh my god....
Men seriöst- Hur omtumlande var inte kvällens DH-avsnitt?
Jag vågade fasen knappt kolla!....;P
Började Nästan böla i slutet.....;(
Men men även fast detta nu bara hände i serien, så tänker man ju såklart på att detta verkligen har hänt på riktigt!! Fy fan vad man ska vara glad över att man bor i Sverige ibland alltså!!...
Så ofantligt omäktiga vi människor är, Så overkligt och obegripligt!....:S

image445
       "Vilket jävla trauma!!!!.....:/ "



Helt okej dag, men en sak är säker.
Jag vet inte var jag har någon, inte ens mig själv...
What´s up with the people? What´s up with me?.....Svar: ? =(

"Body Balance" på gymmet efter skolan med Hilda och mamma (<3) Skönt, som alltid!..
Gick en sväng på stan efteråt också ( BB är inte så svettigt!..)
Köpte en blommig,bulsig tunika av något slag
 ( Tills ja o H ska vara hippes på utklädningsdagen nästa vecka..) =))
Åh så fick jag med mig ett par fina, guldiga bamboo-örhängen från Glitter också!...

Orienteringsdag imorgon, JIPPIE!! Njaaaa, men bättre än vanlig skola iallafall!...
Sovmorgon till på köpet!..;P

Har börjat smälta DH-tragedin nu...Så nu kan jag nog snart nana....;P

Ha det fint!♥ Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: anna

Jag vet, det är sjukt att man kan bli så illa berörd av en påhittad sak. Men det är ju för att det faktiskt har hänt liknande saker på riktigt. Usch...

2008-05-08 @ 23:17:47
URL: http://hazeleyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se