2 minutes

Hola!

Lördagsnatt it is. I 2 minuter till! 
Dagen har tillbringats med sötnöten Jennie.
Vaknade vid 11-tiden,käkade frulle,kollade DH och gjorde oss i ordning.
Drog med mamma till Öland och köpstaden vid halv två.
Såg "Idol-Agnes"  uppträda och kikade runt lite i affärerna.

Sedan så blev vi skjutsade till Jennies hus där vi vart hela eftermiddagen/kvällen och kollade på DH-käkade hamburgare och lite candy.
Delicious och mys för fulla muggar.

Tog bussen hem vid 9,tillsammans med massa glada och högljudda människor--
Men hade två ordningsvakter i sätet framför mig, så kände mig trygg.
En stackars mamma med huvudvärk fick ge sig ut o hämta mig i stan, annars hade jag fått sitta på stationen i 50 minuter, själv, en lördagskväll, i storm och kyla= inte lockande...



Nu så ska jag ta en kopp té och sedan sova!
Är trött,tröttare,tröttast.

Imon så får det bli gymmet och annat trevligt.

Sov Gott!♥

Kommentarer
Postat av: Aida

fin blogg =)

2008-11-23 @ 01:37:44
URL: http://madebyaida.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, hur går de med modellandet? :)

2008-11-23 @ 11:23:16
URL: http://lillma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se