Burr & glädje

Hej!

Ibland skäms jag Nästan över att jag är glad hela tiden .
Jag är liksom glad och sprattlig i kroppen nästan varje dag numera
-tillfreds med livet helt enkelt 
(även fast jag stöter på motgångar som vem som helst såklart)
 samtidigt som många andra befinner sig mitt i värsta mörka höstdeppen.
Tro mig, jag har varit där.
Men den här hösten så har jag klarat mig undan (än så länge) liksaså från förkylningar och annat skit.
Jag har haft tur helt enkelt,och ett bra imunförsvar har väl inte gjort saken värre.

Detta skulle jag väl egentligen inte ha sagt.. *PEPPAR,PEPPAR, Ta i trä!*
(bankar i skrivbordet)



Burrig dag.
Inte så fasligt kallt igentligen,men isande vind som gör att det isar i kropp och själ.
Lika stor lättnad varje gång man kommer in, den känslan är skön.
Man känner sig liksom så varm,trygg och fräsch.

Började dagen med medieproduktion, bytte grupp så är numera tillsammans med mina pärlor i klassen.
På tal om dom, imorgonkväll så ska vi på bio!
Första gången som vi alla hittar på något efter skolan, tillsammans.
Ska bli jättekul, "High School muscial 3" ska vi se minsann!
Jag som aldrig varit något fan av det innan har tillslut fallit för grupptrycket och har sakta men säkert börjat förstå tjusningen med det hela, haha! Åh ja, Zac Efron Är snygg som en jag vet inte vad, jag erkänner!

Skulle slutat vid 16:30 idag men tack vare inställda lektioner så slutade vi redan vid 12.
Verkligen toppenskönt!

Åh likaså imon, men först är det dags för Psykologiprov och det är det jag har ägnat största delen av dagen med, att plugga till det alltså. Känns ändå som att jag kommer blanda ihop alla begrepp..
Men det får gå som det går helt enkelt!

Ska träna på gymmet med Jennie efter skolan, duscha,basta och kanske sola.
Käka mat ute (inte bokstavligt talat) någonstans(blir säkert donken) också innan det är biotime klockan 18.

Hoppas och tror att det blir en superdag (när provet väl är gjort och överstökat vill säga)



Cyklade 2 km i blåst och kyla med bror tidigare för att överlämna en liten "pigga-upp-bag" till min Älskade,fina vän Hilda som inte är så kry för tillfället...
Hoppas det piggade upp lite iallafall gumman!
Du är überfinast på alla sätt och vis,glöm aldrig bort det!

Morgondagen kommer förhoppningsvis bli mer än super då självast Stockholmsfolket gör entré framåt kvällen.
Käraste sis´,Chris´ & Theodor kommer hit för att stanna över helgen!

Ojoj, detta blev ett låångt inlägg.
Men ibland är det skönt att låta fingrarna skriva av sig- ordentligt!!

Ska dricka té med lilla mammski och bror nu.
Ha en fortsatt fin kväll!
Vi hörs imon.

Puss fina ni♥

Kommentarer
Postat av: hilda

älskar dig<3<3

2008-11-05 @ 22:41:14
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: bella

jasså, men det lät ju superkul!

när blir det av då? <3

2008-11-06 @ 15:00:19
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: johanna

Fina bilder!

2008-11-06 @ 20:25:06
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se