If we could turn back time...

Skapar idag en ny kategori här på bloggen som ska få heta "Nostalgi ".
Som man kanske kan tyda av rubriken så ska denna kategori alltså fyllas av nostalgiska minnen & bilder. Från tiden som har varit och som aldrig kan komma tillbaka förrutom genom våra minnen och  just dessa värdefulla fotografin.



Hoppas det kan uppskattas,
om inte annat så älskar Jag dessa gammeldags bilder.
Både vad det gäller kvalitén och färgerna i sig men också för att dessa bilder är så otroligt mycket mer speciella och värdefulla med tanke på idag då vi massproducerar bilder med våra lätt-tillgängliga mobil- och digitalkameror.
Men också för att jag älskar att drömma.
Funderar på hur livet såg ut då, hur saker och ting förändrades med åren
 och sedan så tycker jag också att det är
oerhört viktigt att behålla dessa värdefulla bilder och föra dem vidare i framtiden.

Det gör jag till viss del genom den här kategorin
-
det är en synd att dessa vackra bilder endast ska få ligga och damma i bokhyllan!

Bilderna är fyllda av hopp,känslor, kärlek och minnen
-jag kan själv titta i gamla fotoalbum i timmar.
I denna kateogrin kan ni också få en liten inblick min barndom genom att jag lägger in bilder och skriver upp mina minnen från den tiden som på gott och ont gjorde mig till den jag är idag.

Enjoy! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Marin

SV: Ok, Ja jag går där=) Jag tyckte väll att jag kände igen dig ^^

2008-11-02 @ 18:10:00
URL: http://amandamarin.blogg.se/
Postat av: Jennie

åh vilken underbar kategori detta kommer bli! :D hihi, can't wait!=) <33

2008-11-02 @ 18:32:32
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: jossan

Vilket härligt kollage!



Kram

2008-11-02 @ 18:37:05
URL: http://josefinsunnergren.se
Postat av: idaaa

åh detta blir kul :D, bra kategori tycker jag :)

2008-11-03 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se