Thusday

Dusch och De desperata hemmafruarna väntar, borde rycka upp mig, o det illa kvickt!!


Reklam=blogga.

Heej sötnosar!

Hade helt glömt bort duschen mitt pucko.
Jag som älskar att duscha läänge fick  stressduscha på 10 min. för att hinna till DH.
Ja, tv-serierna styr mitt liv, haha.
Hann, nästan (21:05) stod visst klockan i mitt rum på.
Well,well.

Fin dag, vaknade upp hos Hilda.
Blev en galen stressmorgon, men vi hann med bussen, precis!
Klackskor och cykel med punka till trots.

Skoldagen var heelt okej!

Tränade "Body Balance" med Jennie efter skolan.
Såå skönt.
Är jätteglad över att hon har blivit medlem på gymmet nu!

Hämtade upp brossan efteråt som ska vara hos oss i några dagar nu
-kul att ha någon att fajtas om datorn med!.. =)

Nä, slut på reklamen= slut på bloggandet!

Hugs

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh sötnos! :)<3

2008-11-04 @ 22:29:56
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se