- the next last day in the capital

Heej!

Haft en bra måndag
,ni som jobbar,går i skolan eller ni som liksom jag har höstlov?!
Steg upp tiidigt även denna dag (7 cirkus tack vare ngra byggarbetare..)
Men det gjorde inte så mycket med tanke på att jag vill passa på att umgås med Theoplutten och co. så mycket som möjligt innan hemfärd imorgon.
Som tur är så kommer dom till oss redan om 2 veckor!


"Lilla dagispojken ville ha mosters halsband på sig på dagis idag "Min!" upprepade han gång på gång när jag försökte ta det ifrån honom. Men mamma sa stopp, tyckte det räckte med att hennes son gick runt med nagellack kanske.."
^_^











"And off till dagis vi går! (Mosters halsband fick stanna hemma...)"


"Hejdå sötnos!..Ha det så kuul!"

Den största delen av dagen har då tillbringats i Stockholm city
-för min,syrrans och Hildas del.
Blev springande i en hel massa roliga affärer på Drottning-gatan och lite andra bakgator
 och även en fräsch fika på vårat "favvohak" Orange&Coffé såklart!


"Påväg till tunnelbanan"


"Hildur et moi väntar på grönt ljus- shoppingsugna och laddade som få!?.^^,"


"Jag var lite suurig- men löven var fina!
Åh min nya "mösse/basker" likaså."


"Solna C. i mitt hjärta- ^^,"


"Hilda & Sis´"


"På Orange&Coffé på Souk-gallerian har dom wonderful fika!"


"Ser ni vad god den där kladdkakan ser ut eller?!
Om den var det förtäljer tyvärr inte historien.."


"Men vår fika såg inte helt fel ut den heller va?! (Min & sis´)"


"Heey- jag har en smoothie!"


"-Den är übergod!"


"Hilda min pampiga brutta!"




"Mmm,jordgubbe,längesedan- passa på att njuta rejält!.."



"Sen börja vi fjolla som attan!
De värsta hålls privata!..Folk glodde som idioter-ja..;)"

Införskaffade mig en läcker fuskpälskrage från H&M nästan med en gång, annars blev det lugnt med shoppandet.
Insåg att jag inte behöver så mycket i takt med att pengarna försvunnit på småstuff..
Åh har ju shoppat en hel del faktiskt!

Sprang nästan på självaste Elin Kling på drottninggatan också- de ni!
Vi fick till och med ögonkontakt, blev lite paff när jag insåg att det var hon. ^^,

Följde med och hämtade plutten på dagis vid 4-tiden!
Åh sedan så gick jag och Hilda iväg till Solna Centrum
(i mörkret-sjukt vad tidigt det blir mörkt nu när det är vintertid!..)
Köpte en snygg,lite annorlunda tröja för 149 för att spräcka min 500-hundring..

Käkade jättegod mat (tonfisks-sås och spagetti) och sedan så har jag och Hilda varit barnvakt då Sis´ och Cris´ gick iväg på bio -klart dom ska passa på liksom!
På tal om bio- bion igår (Vicky Christina Barcelona) var jättebra!
Verkligen en annorlunda, vacker,unik och allmänt cool film!

Lekte med bubben och hade det jättemys, han och jag åkte hiss ner till tvättstugan ( iklädda pyjamas) och hämtade tvätten i varmrummet.
Alldeles rosiga om kinderna blev vi! =)

Åååh jag kommer sakna sötfisen, han är verkligen mitt  riktiga lyckopiller!!

Ska bege mig mot soffan till de andra nu, käka upp min äppelkaka och kolla på första avsnittet av "Boston tea party"
Imon blir det ännu mera trippande på stan för mig och Hilda innan vi
 åker hem med bussen som går från centralen klockan 16!

Ha det finast!

Puss&Kram.♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

låter -och ser ut som en härlig dag!:D



saknar dig (nu tänkte jag skriva pluttan, men det ska ju komma ur min käft, hehehe. what is the matter with me?!) saknar dig gummsan! :)



puss & kram!:D

2008-10-27 @ 22:56:30
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: YMB

Låter som att ni har de bra o jättefina bilder.

Önskar er en trevlig resa hem till lantluften igen.

Kram Kram

2008-10-28 @ 14:29:49
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jennie

söt gosse :)

2008-10-28 @ 21:09:30
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

ååh va mumms det ser ut :D!

Jo jag och hilda undrar om bio på söndag blir bättre än fredag ? för varken jag Hilda eller elin kan bio nu på fredag :( . Hör av er om det går bra !



Super fina bilder , vill höra allt om sthlm sen <3 pusspusss

2008-10-28 @ 22:42:34
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se