Go Lars!

Ni missade inte Idol va!? Det gjorde i vart fall inte jag!
Många bra ikväll, men Lars var bäst såklart!
Go snubbe eller vad?!  Diggar han hååårt.
Haha, så jäkla underbart av honom att våga bryta mot "Idolnormen" som är lika med- stelt, glammigt och ultraseriöst.
Verkligen underbart! Sådana människor borde det finnas fler av!
Jag gillar verkligen att han inte tar hela fjantiga "Idolkarusellen" på så stort allvar.

Skulle ta mig tusan gått fram till han i tisdags på "Beyond retro"
Förresten så var Lars fullt upptagen med att prova fula glasögon när han stod där bredvid mig vid sko/glasögon-avdelningen. Nu när jag såg programmet kom jag på att det såklart var de där fulglasögon han letade efter!



 

Ringde såklart och röstade på han, A smsade två gånger, om han åker ut nu så skriker jag!!!
Jävla seriösa,tråkiga svenska medborgare (och jury) isåfall!
Det är ju Lars som gör Idol värt att titta på.


 

Haha, den som lever få se. Jag lever, åh det rejält!


 



Update: Yes, jag tänkte väl det- det finns fler än jag som har smak!..^^,
Go Lars Go!  
Han kommer inte åka ut om han fortsätter såhär
(som vissa tror att han vill..)

Sepideh åkte ut,okej- hon är duktig,men sticker inte ut.

Btw- Några som vågar sig på "skräckfilmsnatten" på tv400?
 Funderar på det, men vet inte om jag har stake nog!?
Skulle nog behöva en liten hand att hålla i isåfall!..

Ha en fortsatt trevlig kväll,ni lyckliga själar som befinner er på något läckert Halloweenparty eller ni som har en mysig kväll framför tv:n/datorn precis som jag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahah, lars asså va go han eee! :D:D håller med dig! det behövs mer spex i vardan!! hahah

puss på dig :)

2008-11-01 @ 00:17:34
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Andie

Vet inte om jag gillar Lars framträdande eller inte. Men jag tycker att det var bra sjunget och bra låtval. Han är en av favoriterna.

Jag tycker att det var rätt person som åkte ut ikväll, nu tycker jag bara att Robbin B ska ut ur tävlingen.

2008-11-01 @ 00:49:11
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Michaela

Lars är det bästa som någonsin hänt Idol. Men han ska ut OCH DET ÄR FAN NU. Idol förstör honom, Idol drar ner honom, Idol mainstreamar honom utav bara helvete. Ut med honom och låt honom göra en egen platta.

2008-11-01 @ 19:08:48
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: bella

jag var där och tittade live igår, dom är ju hur bra som helst! Lars är grym.. men min favorit är JOHAN..



du träffade vell johan och lars? :D

2008-11-01 @ 21:34:41
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Haris

Jag är ledsen, men ja kan tyvärr inte hålla med dig. När Lars var seriös i början så var han bra. Nu är det bara patetiskt, och han tar platsen från någon som verkligen vill vara där. Om han nu inte vill vara kvar, varför lämnar han bara inte tävlingen? Jag tycker det är riktigt löjligt att se honom hålla på som han gör.

Robin Ericsson all the way !

2008-11-02 @ 13:34:09
URL: http://harison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se