Lördag i Sthlm

Heej!
Haft en bra lördag?
Sista lördagen i oktober, tänka sig. Snart jul people!..

Vaknade som väntat tidigt idag av en liten sockerbit.
Ett energiknippe till systerson.
Men det gjorde såklart ingenting.
Han är så underbar, åh så busig!


"Nyvaken, förkyld sötfis!"

Drog in till Söder och kollade runt i massa roliga stores.
Söder är en stadsdel i Stockholm som jag inte upptäck så mycket innan.
Idag blev en bra försmak, tror jag gillar söder- riktigt ordentligt.

Var inte på något vidare shoppinghumör/humör utav huvudtaget tyvärr.
Kände mig mest dåsig, trött, snurrig och matt.
Något är fel med mig, ledsen över att inte veta vad bara...

Men fick med mig ett par jätteballa stentvättade Cheap Monday jeans  från Weekday
-örhängen och en übersöt basker från H&M  iallafall!

Blev en sväng på Solna C. också.
Jag var mest död med ett blodsocker nere i botten.
(Hoppas  verklligen jag mår bättre imon!..)
Men höll ut och hällde i mig en drickyoghurt som hjälpte lite.

Gick sedan till lekparken här breve lägenheten där en viss syster o systerson busade runt i bland löven.
Först då flög stora jättekameran upp som jag släpat runt på hela dagen!
Lyckades fånga en hel del goa bilder på yrvädret!
















"ÄLSKLINGSPOJKEN!"



"Haha-puss!"





Ska slänga mig i soffan bland de andra nu..

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Lots of hugs


Kommentarer
Postat av: jennnie

vilka söta bilder! och så söt systerson har du! hihi:)



tråkigt att du inte mådde så bra, hoppas det blir bättre!

saknar dig skruttan! puss & kram!<3

2008-10-25 @ 23:14:36
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: jennnie

sv: åh ja det ska vi sannerligen! :D ser fram emoot det sååå!



awh raringen! jag saknar dig också kan jag lova :)

men vi måste ses senare i veckan! -och kolla på bio! hur detta nu ska gå?! hehe



ha det bäst! pusspusspuss!

2008-10-25 @ 23:34:00
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: YMB

Vilka fina höstbilder.Ser att ni hade roligt alla

tre. Ha en fortsatt bra helg i storstaden,KRAM till

er alla.

2008-10-26 @ 09:46:39
Postat av: Anonym

nejmen gud vilka underbara höstbilder! Jag och julia ska iväg och och ta sånna bilder hela veckan! haha eller jag ska tvinga henne ;)



Sv: Jo här är det bara bra ska du veta :D , A6 ligger 10 minuters gång härifrån , igår köpte jag inte så mkt kollade mest in allt. Men fick i allaf en bas vis med långa armar du vet? köpt :D , och så köpte jag ett skärp , haha behövs ju alltid när byxorna faller ;)



åh va kul att höra om Theodor! Man blir nästan lite sugen på att ha barn nör man hör om det (A) haha :D fast det får ju vänta ,



Ha det fortsatt bäst i sthlm! <33

2008-10-26 @ 10:11:54
Postat av: Mariah N

God morgon!.härliga bilder!

2008-10-26 @ 10:42:00
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Haha åh söta barn! :) Puss

2008-10-26 @ 12:33:24
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se