Stockholm

Imon far vi, de två bruttorna på nya äventyr
- till syrran i kungliga huvudstaden styr vi snart vår kos, kommer bli kanon!
Åka buss i 5-6 timmar
-men det är faktiskt riktigt mysigt med rätt sällskap
-godis,musik och läsning.

"Mongobild på oss i en bil på semester i somras"

Kommer sluta vid 13:00 imon, så är ledig från matten, så sköönt.
Slutade fem i tolv idag, drog in till stan med några sköna bruttor från klassen.
Träffade på Hilda på H&M och tog bussen hem med henne
(hade tänkt träna, men att umgås med Hildur går före)
Cyklade hem Hilda,mig o 2 stentunga väskor till henne.

Glodde på massa Youtube-klipp, tv och sånt sköj.
Gick hem i mörket, under en stjärnklar himmel och med musik i öronen.
Mötte på en viss liten mamma som bländade mig med ficklampan.
Drog upp till mormor som jag umgåtts för lite med den senaste tiden.
Snackade skit och åt hennes ljuvligaste bullar.

Nu så måste jag packa klart, börjar känna mig lite busy!

Hörs imonkväll i syrrans lägenhet såklart!
Pusspuss kära ni, ha det bästbästbäst!♥

Kommentarer
Postat av: jennnie

åh, tänka sig. nu sitter du i en buss! saknar dig already my dear! men du får ha så trevligt så! :)



puss och krram!!<3

2008-10-24 @ 16:42:10
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

ha det så kul nu då :D ! hälsa alla från mig , speciellt theodor ;) :D hahah <333

2008-10-24 @ 18:01:56
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: Mariah N

ha det trevligt i Stockholm!

2008-10-24 @ 18:43:33
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se