Ett regningt Stockholm i mitt...

...♥.. (trodde ni jag skulle skriva rövhål där kanske?!) ^^,

Haha...
Måste först och främst be om ursäkt för att jag inte har skrivit innan idag.
Men har helt ärligt talat inte haft tid eller lust.
Dagen innehöll då flera timmars springande i affärerna i Stockholms city.
Plus lite caféhäng och shopping.
Med mamma,sis´ o Theodor.

Nä. Tänker inte babbla på något mer.
Är för trött helt enkelt.
Så jag kan inte formulera mig snyggt alls.
Här kommer bilder från dagen (för ja ,1 bild säger...)


 "T. sitter och diggar till musiken på min iPod!.."

"Underbaraste busfröet!"


"Söta systeryster..."

"Hihi!."

Vid halv 1-tiden tog vi tunnelbanan in till stan, eftersom det regnade så mycket så fick inte kameran komma upp förrens jag fick syn på dessa läckerheter nere på Souk-gallerian där världens bästa fik och världens bästa affär ligger
(Orange & Coffe och MONKI)




"Jag och big sis- fast här ser jag större ut..."


"Lillbubben dricker smoothie..=)"

"Jordgubbs+passions-smoothie & varma mozarellamackor- grymt gott!.."

"Jag vid en av mina absoluta favvoaffärer- MONKI!...=P"

Trippade runt en hel del mellan affärerna efter detta- paraply var ett faktum.
Så kort blev det sämre med...


"Jag och en minst sagt Rörlig systerson hemma i soffan- haha.."

"Hey, it´s me in the mirror- checka in min piercing i örat nu med förresten!..;)"


"En del (det mesta) av dagens shopping på plats.
Chinos,lila gosemössa (ser konstig ut på bilden) & efterlängtad spetstopp från MONKI.
(Åh ja, jag veet att det är jättetöntigt att ta för ansiktet Men på den här bilden ska fokusen ändå ligga på kläderna, så.)



Nu så ska jag strax nana.
Imorgon väntar mer gos med syster & systerson och kanske lite shopping innan flyget går hem mot Kalmar imonkväll..
Vi hörs också.

Sov sött.
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Lia

så fin kofta och byxor. du har jättefina kläder :D

jo jag håller med dig!

2008-09-07 @ 08:27:46
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: Moa

Nä, det förstår jag, för den var ju superbra! Har du inget annat förslag på en film, i stil med ps. i love you?

2008-09-07 @ 10:50:38
URL: http://godisikopp.blogg.se/
Postat av: jennnie

bara älskar monki, jag med :D gud va du och din syster är lika:) lika söta båda två, tihihi :D

2008-09-07 @ 18:41:52
Postat av: irma

den toppen är så fin. har provat den ett antal ggr, men det har inte fått följa med hem ännu

2008-09-07 @ 19:37:10
URL: http://lagrenouille.blogg.se/
Postat av: Marie

vad kostar spetströjan från monki?

2008-09-10 @ 23:14:51
URL: http://marymarys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se