Perfekt avslutning på lovet

Godkväll såhär precis innan läggdags!

Väntar på att min kära syster Äntligen ska uppdatera sin blogg (vet att ett inlägg är på G)
-kommer inte kunna sova förrens jag har läst det så ett blogginlägg får göra min väntan kortare! ^_^

Dagen har varit finare än gredelin.
Stan i solen,först med Sara.
Virrade runt,skrattade och letade efter roliga/bra julklappar/födelsedagspresent till vår bästa Hilda.
Placerade oss på Kullzenska för lite fika,åh där kom Hilda och mötte upp oss.
Så köpte vi klappisar till Sara sedan åkte vi hem med min lilla mamma.
Sen blev det lillejul i efterskott med mina älskade brutts hemma hos mig.

Mamma bakade sin underbara kladdkaka och bjöd på
medans vi tittade på allas vår kära Björn Gustafsson/Top Model.
Fick en Jättefin,grå "volym"-tröja och  en stor "diamant"
ring från  sötnosarna.
 Tack så jättemycket! =)

Imorgon börjar skolan,åh jag känner ingen ångest alls faktiskt.
Ser mest fram emot det.
Eller jo,kanske lite ångest för hur i sjutton jag ska komma upp vid kvart över 6 imon?!
Men äsch,det löser sig. Först så har jag ju över 7 timmars sömn att se fram emot!..
Kort skoldag imorgon med (slutar vid 11:50) så det ska nog gå.^

Blir förhoppningsvis lite träning på gymmet med imon.
Är så galet träningssugen
. Mår så mycket bättre när jag får träna,åh förkylningen är nästan som bortblåst.

Nä, hoppas att sis har uppdaterat nu.
För snart så kallar Herr Blund!

Puss&Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Syster stor

Tillslut så fick hon in ett inlägg denna där systern. Måste verkligen gå och lägga mig....suck vad trött jag kommer vara vid 05.45 när klockan ringer. Kram & Godnatt

2009-01-07 @ 23:29:51
URL: http://storalollipoppan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

ska dom lägga ner butiken eller? var så fruktansvärt längesen jag var där så jag har noll koll :P

2009-01-08 @ 17:03:30
URL: http://madddelen.blogg.se/
Postat av: Alva

Svar: Hihi, blir du? Vad glad jag blir! :D

Jag blir avis på att du är så himla snygg!!



God natt:)

2009-01-08 @ 23:07:26
URL: http://alviewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se