Luxury

"Godkväll! =)

Som jag nyss sa till mamma: Måste skriva av mig lite på bloggen,
annars kan jag inte somna!
Bloggen har verkligen blivit till en vardagsyssla och vana, en vana man inte klarar sig utan!..

Kom hem efter en låång och som väntat underbar dag för en timme sedan.
Skoldagen bestod först och främst endast av två lektioner
-historia med en sjukt komisk snubbe och sedan på svenskan så kollade vi
(lite oväntat) på
"Dirty Dancing"



"Mina flickor i skolan! =)"


"Sötaste Jennie! "


"JENNYPENNY♥"


"Hilda och Elin =)"

"Ida gofis- haha (sorry!)

Slutade då vid 12-tiden.Käkade soppa och dagen till ära
-äppelkaka som det bjöds på då matsalen fyllde 20 år, ballonger i taket o hela baletten!..
Sedan så gick jag då till salongen "Movement" där jag hade en tid för ansiktsbehandling vid 13:15.
Åh gud så skönt det var,höll nästan på att somna
-helt inbäddad bland gosiga filtar, i ett mörkt rum med lugn musik och massa ljus..
Men det var inte bara skönt- portömning är inget jag vill göra varje vecka om man säger så- Aoch!..
Åh så vaxning av ögonbryn på det. Tur att jag har hög smärttröskel alltså!..



Massagen efteråt var ack så välbehövlig och välförtjänad!
Gosh så ren,fräsch och len man känner sig. Like a babybat
Dock fick jag dras med att gå runt på stan i 4 h med ett rödflammigt feja
- att kleta på smink kändes inte helt rätt.. Så äsch!

Träffade Hilda och så gick vi runt lite på stan.
Placerade oss sedan på Thai Silk, snackade o käkade bort över 2 h!..










"Haha-Ja,jag har jävligt svårt att vara seriös!.."




"Men om jag anstränger mig ordentligt så går det..."







"Vi beatuy and the beast igår
- haha jag- osminkad o rödplufsig, Hilda sminkad som attan o fräsch som en gnu ^^,"

 
"Ska vi gå in på Pressbyråån o gratisläsa dyra blaskor elleh?!"

Klockan 19 så var det dags för klubbkväll på Make-Up-Store.
Det var hur trevligt som helst!
20 % på hela sortimentet, visning av höstens kollektion, sminktips osv.

Dessutom så fick vi lotter där man hade chans att vinna biljett till Make up stores "förfest" värd 300 spänn som innebär att man blir sminkad av Make up store och stylad i håret av Franks frisörer åh efter det så är man inbjuden på modevisning och mingel på Byttan. Åh guess what?! Jag vann!
Haha, det var 3 stycken som vann
-snacka om att jag blev förvånad när dom sist av allt ropade upp mitt nummer "93"

Snart så kom jag och Hilda dock på att 17:e oktober lät välbekant.
Tror ni inte det är då som vi ska se "Björn Gustafsson och co." i Kalmarsalen som vi har väntat på i över ett halvår!!
Varför, jag undrar bara VARFÖR ska alla roliga saker ALLTID krocka?!?!!

Modevisningen får vi skippa men jag  hinner bli stylad iallafall.
Så kommer att komma som en riktig pingla till Kalmarsalen iallafall. Kul! =)

Nöjda och glada lämnade jag och Hilda Make Up Store klockan 21 med varsin färggrann bag i handen.
Köpte världens bästa foundation (som jag Inte ska tappa i golvet) och ett jättefint rouge!..
Tog en buss som gick tjugo över och kom alltså hem vid tio.


"I bussen hem,nöjda och glada med dagen!.."



Yes, detta var en utförlig sammanfattning av dagen.
Dagen som har kännts minst sagt lyxig och glamourös!

         Nu så måste jag sova. Är trött som bara den. Har som tur var sovmorgon till 9:10 iallafall!..

Ha det så jättefint imon och Sov gott,hörs imon vid halv tre-tiden!...♥

Kommentarer
Postat av: jennnie

"vilken hääärlig dag, lalala lala..!" hehe. Jag är lite granna avis:D



och bilderna är mycket fina :) 'hej, jag är skolflicka!' ;D



ha det så bra, gullet! (jag har inga pengar på mobilen, därför blev det inget svar förut -hatar när detta händer;)- så jag svarar nu att jag mår lite bättre i alla fall(a)

pusspuss! <3

2008-09-26 @ 13:08:03
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh då har du nått att se fram emot :) De va hur kul som helst! :)

2008-09-26 @ 15:06:58
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Detsamma gumman :)

2008-09-26 @ 15:26:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Guuud vilken härlig lyxdag! Jag skulle inte tacka nej till något liknande. Kram kram

2008-09-26 @ 21:11:02
URL: http://storalollipoppan.blogg.se/
Postat av: Becca

vilka härliga bilder ! :D

2008-09-27 @ 11:01:11
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se