080409

 Tjuddelo!

Har inte riktigt kommit in i bloggandet än sedan mitt låånga uppehåll.
Men det kommer,trust me.
 Kanske inte varje dag nu i början,men vi kör på en mjukstart.

Så. Onsdag.Sitter i skolan,har EA-tid,men inget skolarbete att göra..
Så har bara slösat bort en timme med att lyssna på musik och kolla runt på bilddagboken.
Har en Jennie här bredvid mig-vi sitter båda här o snurar.

.
Jag & Jennie vid slottet för två veckor sedan..


Var hemma från skolan igår.
Var väldigt välbehövligt att bara stanna hemma och göra ingenting.
Vill verkligen bli frisk nunuNU!
Imorgon är det dags för gymnasiefest på Logen.
Ska bli askul,bara vi kommer in-har hört att det är lite krux med biljetterna.
Men äsch,det löser saj.

Det är regn Kalmar idag för första gången på jag vet inte hur länge...
Känns jätteovant,hör o häpna man hade vant sig vid solsken o värme!

Nu är ea-tiden slut o jag måste skynda mig från klassrummet.
Ska bara runt Coffé o köpa en jucie innan psykologon börjar
-haha fick ett galet sug efter juice,oväntat!Men c-vitaminer välkomnas nog snällt av kroppen!

Slutar vid halv fyra..Sen så ska Oscar hem till moi!.:)

Ha en fortsatt finfin dag,Puss!♥


Kommentarer
Postat av: JENNNIE

åh, en sådan förtjusande vacker bild på oss!:)

2009-04-08 @ 19:30:29
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se