I promise this promise

Hallu!

Så har ännu en vecka utan någon bloggning gått-jag känner mig..konstigt nog inte dålig..
Ganska skönt,även fast det kliar i bloggfingrarna ibland
-något vansinnigt,men jag känner ändå inget galet sug!..

Så vad har hänt veckan som har gått..
Måndag,tisdag,onsdag
- helt sjukt trött,inte fokuserad på skolan någonstans,inte bra.
Men har klarat mig.

Tisdagen var en butter dag,gick Body Balance efter skolan som vanligt,inte ens det gjorde mig obuttrare.
Psykologiprov på onsdagen,som inte gick bra alls.
20 minuters promenad i Kylan till Giraffen med syrran i telefon som sällis,min hand dog.

Köpte candy o en tidning på Coop där jag mötte mojjan.Mm!
Torsdagen var också en mycket trött dag..
Blev ett besök på MONKI som öppnade i Kalmar då!
Sedan lämnade vi fastlandet och åkte till Öland,jag och Jennie.
Så hemma hos henne i Färjestaden befann jag mig hela eftermiddagen och kvällen.
Det blev mycket trevligt,skulle ha pluggat lite mer möjligtvis-men äsch!

Vaknade upp där igårmorse vid åtta, vi kände oss döda och ville inte stiga upp.
Men tvingade oss och kom iväg med 9-bussen,åh snart var vi på fastlandet igen.
Skolan gick väl..ganska bra och lätt. Jag och Julia är bäst och roligast tillsammans!

Så blev det gymmet med Jennie,det var galet skönt och har träningsvärk som bara den idag!
Dusch och bastu,sen kom mamma dit och vi stack till Zorbas o käkade buffé.
Länge sedan mat smakade så gott!

Gjorde mig i ordning lite på toan och sedan stack vi tillbaka till våran kära skola..
För att möta upp Julia och Ida och gå på Staggrevyn!
Det var verkligen över förväntan,Galet bra och roligt!
Jag skulle verkligen vilja vara med nästa år,om jag vågar!..=P

Kom hem vid halv 10.
Åh idag,är en speciell dag.
Jag ska ta mig till den något (ganska mycket) större bonnhålan än den jag själv växt upp i
- nämligen häftigaste Blomstermåla.
Vad fan ska jag göra Där undrar ni?! Världens ände typ,som jag aldrig satt min fot i
(eller skulle känna någon anledning att göra heller) för en vecka sedan!..
Jag ska iallafall umgås med två trevliga pöjkar,alldeles själv,haha-tänka sig.
Jag är modig!..=)
Det ska bli trevligt,vet inte riktigt vad jag har att vänta,men det är ju det som är så kul!
Solen skiner också,klarblå himmel-mjau,life is nice!

Ska inte dit förrens ikväll dock,mamma får skjutsa.
Hoho,nu vet ni vart jag befinner mig iallafall!

Ha en toppenlördag!
Vi hörs snart igen-Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

ha det så kul ikväll gumman<3

2009-02-28 @ 15:10:23
URL: http://http:/saaaaaraa.blogg.se
Postat av: hanna

sv: tack du :D åh vilken fin blogg du har! :)

2009-03-02 @ 19:41:25
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/
Postat av: Sabina Delanie

VERY NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!!!

2009-03-06 @ 00:41:45
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se