Jul(kvällen) ?

För nu kan man väl ändå inte säga att det är juldagen, eller?! =P

Denna dagen har varit mycket slapp och slöig , har inte lämnat lägenheten en enda gång.
Har mest suttit vid datorn, tv:n o tryckt i mig julgodis/mat- Usch jag är verkligen trött på julmat nu..
Skitmat utan huvud taget, nu är jag sugen på att leva sundare än sundast. För lite tjock och äcklig känner man sig ändå när man bara tryckt i sig mat de senaste dagarna... Näe,efter jul & nyår är det en nystart. Regelbundna,svettiga besök på gymmet och nyttig, fräsch mat får det vara som gäller!... Ååh så härligt!.
Jag längtar!.
image146
        
Men det är ju bara jul en gång om året åh då Ska man ju svulla, det är ju liksom en del i traditionen?..=P
Fast nu får det vara nog, för i år!...No more julmat för min del!...

Nu ikväll har vi tittat på "Tomten är far till alla barnen", det var fler i familjen som ville se den än "Pirates" som jag ville....Men men..
Har sett den innan och jag var mer inne i min kära iPod, så satt bara med i soffan o lyssnade på musik och spelade harpa istället!..(socialt va!?..) =P

Sen så har vi kollat på videofilmer- först på filmer som vi filmat på lillen nu i höst och igår.
Man ser verkligen skillnad från månad till månad, rörelser, läten, mängden hår! Bebisar blir stora för fort!!...;(

Nu så kollas det på film från när sis´ & hennes sambo var i Thailand för hela 6 år sedan, nykära och söta.
Guuud vad jag blir sugen på att åka till Thailand - helt sjuukt vackert! =))

Gääsp, ( gäspade faktiskt precis när jag skulle skriva!..=D ) ..är trött,trött,trött..

Ska nog snart borsta bissingarna och lägga mig i tältsängen i Theos rum (mamma får alltid ha den sköna sängen det fubbot ..)
Kanske läser några sidor i  Harry Potter boken innan ögonen slocknar?...
Drar verkligen ut på den- eftersom det är den allra sista...

Imorgon börjar ju Annandagsrean så då blir det självklart en sväng till det närliggande köpcentret innan vi åker hemmåt...

                             Godnatt sötisar! ♥

Åh Tack för alla kommentarer jag fått idag, det är jättekul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se