Lördag- evening update

Godkväll.! Hoppas ni har haft en bra dag?.. Det har iallafall jag haft!..=)

Satte fart efter att jag bloggat sist, duschade och gjorde mig i ordning, käkade lite med mamma sedan vid kvart över ett ungefär åkte vi och hämtade upp Karin. Så släppte mammsi av oss vid sporthallen.
Kollade på Emma när hon spelade handboll..
Shit, trodde inte att handboll var så jäkla tufft, anfallen var ju inte att leka med direkt!..
Så japp nu fick man en förklaring till Emmas ständiga blåmärken och rivmärken.. ;P

Sedan så gick jag och Kakan in till stan då.
Karin var hungrig så vi trängde oss in på Donken. Hon köpte en meny o ja en cheesburgare
( mest för sällskapets skull..)  Så sjuukt mycket folk på stan.
Men vi hann uträtta de flesta av våra ärenden iallafall.
Jag köpte tre stycken julklappar iallafall!.. En till Madde ( syrran ) , en till Theodor ( systersonen ) & en till Hilda. =P

Åkte hem med Kakans pappa vid fyra ungefär..

Han släppte av oss här hemma. Så kollade vi på filmen " Se upp för dårarna " Har lånat den av Emma..
Ganska så bra faktiskt!.. =) Är väl inte ett jättefan av svenska filmer men denna var helt klart sevärd!.


Käkade popcorn till filmen, så fick lite biokänsla iallafall..
Jag som varit sugen att gå på bio såå länge, men kompisarna är ju så fattiga/snåla =P...

Sen käkade vi jättegod mat och satt vid datorn och spelade lite spel o kollade på roliga filmklipp!..
Hon gick hemmåt för lite mer än en timme sedan. Jag gillar min Favvokaka, mycket!..=)

Resten av kvällen ska då innehålla Biologiplugg ( prov på måndag!..Tredje provmåndagen i rad.. ;S ) 
Åh självklart lite tv:tittande.. Kanske lite Potterläsande, om ja hinner..=P.


Måste bli massa plugg imon med och så skulle jag hemskt gärna vilja åka in o träna på gymmet,
får se om det blir av!.. Får träna själv i såfall, för Emma kan inte imon...


Ska kanske slänga ett öga och ett öra på " Eurovision song contest junior " som går av stapeln ikväll, inte så jättekul eftersom man inte förstår vad dom sjunger.. Men aja barn som sjunger är alltid lite gulligt att titta på!..=P

Tredje syster Sandén är ju med också.. Sjukt att alla syrrorna kan vara så duktiga på att sjunga!..
Eller har hört att denna systern inte är lika bra som Molly & Mimmi, dom är ju helt fantastiska!..Aja vi får väl se!.

    Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!..

KRAMIS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se