Tisdag 4:e December- mer eller mindre otursdag.

                         image60

Heej.
Haft en bra dag?
Hoppas den har varit bättre än min iallafall..
Typ inget har gått som jag vill..
Sovmorgon i morse, då tror man ju alltid att man kan ta det jääättelugnt för en gång skull..
Åh att man kan morna sig lite extra, det värsta var att jag mornade mig lite för länge och tog det liite för lugnt. Glömde att titta på klockan med så när jag tillslut tittade så var den två minuter i kvart i ( bussen gick kvart i ) Skyndade mig som faan, borstade bissingarna, packa ihop det sista osv..
Ryckte åt mig väskorna och ruusade iväg.

Halsduken släpade nästan i backen och efter ungefär halva vägen så kommer jag på att jag glömt min träningsväska, Skrek " FAAN " rakt ut men hade såklart inte tid att vända om... Sen när jag kommit en bit till så märker jag att jag tappat mina hörlurar, vänder mig om så ligger de där 20 m. bort ungefär..
Med andan i halsen så steg ja in i bussen " Ja har glömt busskortet i skåpet! "
 (bara för att jag var för trött för att leta upp det i väskan.. )

Började sedan  skoldagen med Franska, där hade vi värsta hörförståelsetestet + verbförhör.Hade tagit fel bok osådär, så ville ju helst göra det på torsdag.Men det fick jag såklart inte " Gör det nu, du kan nog en del ändå , försök!. " 
" Alltså du vet vi har typ inte lärt oss något, jag kan inget av det här!!.. " Jag blev ganska sur åh sa vad jag tyckte o hur det var, ingen annan vågar ju säga hur det är ( har ny lärare som tror vi kan mkt mer än vad vi kan!.. )
Hon blev lite sur...=P
Fick ändå göra det,( gissade!..)  åh läsa upp " hotelluppsatsen " tillsammans med Lisa, gick helt Okej!..
Sedan matte, böööh- var ganska så fokuserad för en gång skull iaf, tack vare karins mp3.

Snackade med mamma sedan, hade ju tänkt att hon kanske kunde ta med min väska eftersom hon varit på sjukhuset med mormor o skulle hem o lämna henne.. Men såklart hade hon inte telefonen på så jag fick aldrig tag på henne innan hon kom tillbaka till jobbet..
Så fick strunta i träningen idag, jag som var så sugen på lite "Body Balance"
Aja blir dans imon med Emma iallafall!!!... =)

Till lunch vare kallops ( älskar namnet, Kallopssss,kalloops , KALLops;D ) men maten älskar jag inte...
Rödbetor till, gör det iallafall lite godare. Men såklart hade jag vit kofta på mig idag, tänkte ändå
 " Ska jag ta rödbetor eller inte, jag som alltid spiller?.." Äsch jag tar det, jag är försiktig  "
Åh jag tänkte verkligen på att ta det försiktigt..
Men vrålhunrig som jag var hann jag inte ens ta en tugga innan en rödbeta for iväg rakt på min vita,fina kofta!..
Gaah blev så jävla sur- snyggt att gå runt med två stora röda fläckar mitt på magen liksom, snyggt!..
Åh förresten är det ju jättesvårt att få bort!!...=(

Sedan So- började med Islam idag- "aaah inte mer religion, orkar inte med det!!.." Men men..
Åh fler grupparbeten på intågande, så jäkla jobbigt!!..
Debatten "Emot djurförsök" är på torsdag och vår grupp har inte kommit NÅGONSTANS, inga gör något och jag får damp... Ska kolla upp lite nu tänkte jag...

Hade Fysik efter som slutade med att jag blev utsedd till "klassens pratigaste."  JAHA, Tack då!.. Hedrande!..
Inte mitt fel att alla pratar med mig.. Så typiskt mej när jag är på dåligt humör, trött och stressad.
 Då går munnen i ett.. That´s just me....

Slutade med Engelska- ett skrivprov. Skrev om Sverige..
Satt kvar längst av alla och skrev nog längst av alla också... Trött som en gnu efteråt. En tuff dag!..
Åh fylld med otur & ja slarv får man väl säga, har inte dragit upp allt här men..

Mådde skitilla  och höll på att somna i bussen påväg hem...
Såklart hade mamma glömt att hänga ut nyckeln också
( Eftersom jag egentligen inte skulle komma hem... )
Så jag fick gå upp till mormor o hämta extranyckel... Skitkallt ute.. Jävla pissdag!...

Sorry att jag låter så negativ, men usch ibland orkar man bara inte!..
Ni vet nog hur det är!?....
Vissa dagar är bara för jävliga!..

Desperate Housewives ikväll, kommer nog göra mig på lite bättre humör!.. Gör det nog garanterat!!..=)


 Ha en nice kväll!!.. Kram kram♥




Btw. Kom på att det är så lite som 20 dagar till julafton idag!!..=P

Kommentarer
Postat av: sara

men josse då, blev du utnämnd till klassens pratigaste IGEN!? ;D

2007-12-04 @ 20:27:16
URL: http://www.saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se