Tisdag- Me as icewomen...

Hej Svejs. Snart är tisdagen slut bara tre dagar kvar i skolan.. Veckorna går ju fort som bara den!. ( Tur att någon är optimistisk!... )

Fick sova en timme längre i morse, myycket välbehövligt. ( Sovmorgon.. )
Åkte in med mamma, sista gången jag åkte i vår kära SOD...
Skoldagen flöt på ganska fort, hade nationellt prov i Engelskan. Gick braa!..
Efter skolan hade jag då tänkt åka in till gymmet, gå på ett Body Balance pass.
Hade känts extra skönt nu när man är så stressad och så.. Men så var det ju bara ett problem.. Helvetesbussen kom aldrig, eller okej den kom men ungefär en halvtimme för sent!. Fasen vad sur jag blev, stod där och väntade och väntade.. Hade ju liksom en tid att passa också.. Kallaste dagen på läänge var det också idag såklart. Två bussar körde förbi, båda gångerna tändes hopp men såklart var dom ur trafik... Första gången bara gapade jag när bussen körde förbi, andra gången var jag nära att visa "fuck-u" mot busschaffisen alltså!..
Haha. Har aldrig sett så många människor som har stått och trängts i/vid en busskur heller.. När bussen äääntligen kom så var jag en ispinne rakt igenom..

Dumma kyla!.. Bussarna kommer alltid försent såfort det blir minusgrader..

Så ja, hann såklart inte til Body Balacen..När jag var inne på NC närmade sig klockan halv och jag skulle ju byta om och allt.. Så näe jag la och tinade upp mig i ett solarie istället... Skönt!..Tjugo minuter senare steg jag ut solarie, några nyansr brunare och härligt varm och rosig igen...=P

Blev hämtad av mamma, hon hade ändå hämtat brossan vid tåget


(han har varit hos sin tjej i Växjö..), Hon hade parkerat precis utanför gymmet men jag reagerade inte förrens de vinkade förbrilt , mammsen och brossan satt ju i en bil jag aldrig sett förrut!... En silvrig sak, precis utkommen från fabriken i stort sett...Kan inte låta bli att sörja vår gamla, lite.. Man har ju ändå spenderat ett antal timmar i den där bilen.. Aja alltid trevligt med en förändring..=P

Har ikväll försökt plugga lite till Kemiprovet- utan resultat för vi har en jättedålig lärare som inte har lärt oss ett skit.. Jag överdriver inte, vi lär oss ingenting.. Jag vet ju redan att jag kommer få omprov på provet.. Jag är för trött för
att försöka lägga energi på att förstå allt själv med bokens hjälp... Har suttit och gjort Engelska i över en och en halvtimme istället... Åh vid nio så kollade jag såklart på Desperate Housewives!..=)

Nu så ska jag ta mig en kopp blåbärsté, mycket gott293517-34

Är vääldigt trött så kommer förhoppningsvis somna ganska så lätt ikväll..
Morgondagen börjar då med Kemiprov... Blä!...-.-


Hoppas du får en bra Onsdag, åh sov så gott!!...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se