Måndag- *Prosit*

Aa- En riktig prosit/host-dag har det varit....
Känns verkligen som att jag har snor i hela hjärnan- allt går liksom mycket saktare och segare...
Dålig hörsel, suddig syn, värsta rethostattacken mitt under lektionen när läraren läser högt...
*host*,*snörvel*,*prosit*, ååh man känner sig Så ofräsch och risig....
Ser tom förkyld o sjuk ut!...(Syns på ögonen...)

Mm, det är jobbigt att vara förkyld!..Särskilt i skolan..
Men nu så ska jag Inte klaga!..

Har varit en ganska så trevlig dag faktiskt
Skoldagen gick förvånansvärt fort för att vara en måndag.
"Bara" handledning,biologi,so(kolla film), mat, musik,baka cheescake med Hilda och sedan matte.
Slutade vid halv fyra. Satt i en trång busskur och väntade på bussen i en halvtimme,missade en buss precis..
Regnet ÖSTE ner, men slutade som tur var tills vi skulle kliva av bussen.
Åh det luktade VÅR ute, blöt asfalt,mmm.. 
Doften trängde tillochmed igenom min ack så täppta näsa..

image401

        

Jag och Hilda gick o käkade på Donken. Mamma kom och joinade.
Sedan stack vi till "Giraffen", virrade runt på MAXI och hälsade på Hildas mamma i hälsokostaffären. ..=)

Sedan så drog vi till skolan igen, för att fika tillsammans med klassens föräldrar och NÅGRA elever..
Synd att det inte var fler som kom- töntar!.. Men det var småkul/trevligt ändå!...
Mycket god fika iallafall, min och Hildas cheesecake var delicious! =P

Sedan så hade föräldrarna föräldramöte medans vi satt i vårt kära klassrum 120B och kollade på film.
Kollade på en faktiskt ganska rolig/söt film- "The ringer", säger bara haha!..Söt film =D

Kändes lite småknäppt att lämna skolan närmare 9 på kvällen
-
mörkt ute och allt.
Men ändå lite kul!! =)

Näe, nu så ska jag, trött och eländig som jag är- dricka en kopp té och sedan kolla på
 "100 höjdare"- alltid en höjdare de!! Haha, älskar´t!!

Snart så har jag förresten Photoshop på datorn, ska bli kul att kunna fixa o trixa lite...

            Hoppas att ni har haft en bra måndag?!.. Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: E L L E

fin bild!
puss,

2008-04-15 @ 18:30:24
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se