Onsdag- well, it sucks.

Hallå,hallå!
Lite småbögig dag, ursäkta mitt uttryck men jag är inte på något vidare humör idag heller..
Känner mig bara trött,stressad och allmänt obekväm och ofräsch- blä..
En anledning kan ju vara att jag precis har inlett min luffarvecka,
-störde min nattsömn också, smärta- blä på den!

Men jag tänker positiivt och biter ihop, bäst så- alltid-aldrig, aldrig ska jag ge upp!
Massa crap i skolan nu också- lärarna bara häller prov och annat över oss.
Denna veckan har det varit ganska så lugnt hittills men har so-läxa tills imon och hemkunskapsprov + nationellt prov inom Engelskan på fredag. Usch!

Nästa vecka äre massa shit också- kemiprov, nationella, hälsoarbete,hålla egen idrottslektion med mera!..
Orkar inte- men som sagt, jag tänker positivt, försöker iallafall. Inte långt kvar nu och om jag bara lyckas behålla mina betyg, behöver inte kämpa mer än tidigare så kommer jag ju in på gymnasiet på den linjen jag vill,
 herregud- skolan är inte allt!..
Man får inte ta det För allvarligt!..
Man klarar sig alltid- allt kommer lösa sig- allt har ett slut.
Bara man tänker P o s i t i v t.
Glöm aldrig att göra det!
Jag glömmer det då och då men jag jobbar på det, varje dag försöker jag bli bättre på att se allt från den ljusa sidan- för jag vet att allt går lättare och känns bättre då!...

Nu så ser jag mest fram emot helgen!
Stockholm, kalas och shopping!..
Studiedagar på måndag och tisdag med- Så skönt, även fast de måste innebära en del plugg...
          image357
                             "Foto: taget utav mig"


Kort skoldag idag iallafall. Våren är i luften även fast inte solen har skinit idag, jättedimmigt i morse.
Slutade redan vid halv 1 och fick skjuts hem av Saras snälla fader så var hemma innnan halv 2.
Skönt!
Så har käkat, slappat o fixat med musik, lägger över alla låtar från den gamla datorn till den nya.
Tar sin lilla tid...
Juste, om två veckor så är det den tradionella dansen för alla nior här i Kalmar-
tre högstadieskolor+ lärnarna ska träffas i Folkets park nästnästa onsdag klockan halv 7.
För att dansa, bugg,vals o annan fjantig dans. Det är dessutom obligatoriskt så..
Känns lite halvlamt men jaa-
Kan kanske bli trevligt!?.......  =P

Ikväll så ska vi på födelsedagsferre hos morbror.
Tjocka i sig lite kakor kanske?.
Kan behövas....
             
                       image356
                                       " Foto: Taget utav mig."
        
Ha en fortsatt fin dag! ♥

      Ciao, puss, whatever!...;-)


Kommentarer
Postat av: anna

Jag gillade den :) Haha kul att du ska t Sthlm i helgen. Jag med kanske. See ya there isf haha ;-)

2008-04-02 @ 19:27:10
URL: http://hazeleyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se