4:e december

Ciao!

Hälsningsfrasen passar minst sagt bra i dessa "Italienskapluggande tider"
Ja, i dessa pluggtider utavhuvudtaget kanske...
Jag pluggar mig galen, om det nu ens är möjligt.

Svenskaprovet är iallafall done= L ä t t n a d.
Bara Italienska- och Matteprov kvar nu innan jul!.
Heja,heja!

Stack till gymmet med Jennie efter vi slutat vid lunch, svettades bort all stress och press.
Gutt som attans måste jag medge, grymt skön träning.
Sprang 3,5 km- cyklade, styrketränade ben/lår/röv/mage/rygg-Mums!
Har märkt att man tränar extra bra när man är stressad/arg och liknande.



Tog hem buss hem vid halv tre,kom hem vid halv fyra..
Sedan vart det Italianoplugg för hela fillefjonken, har gått ganska bra faktiskt.
Känns som att jag kan en hel del om inte mer.

Tog pluggpaus efter cirkus 1½ timme, tänkte koppla av med ett DH-avsnitt
- så kom jag på den brilljanta idéen att ha Italienska som undertext, haha
- lärde mig väl alltid något!..
Alltid lika bra när man kan förena nytta och nöje- ^^,

Lakritsljus har förgyllt mitt pluggeri med, mm- dom luktar gottgottgott!

Nu så ska jag hoppa i duschen sen så får det bli lite finslipning på plugget
+ett till DHavsnitt-med svensk text.
Fredag imon, förbaskat skönt. Ska sola och gå en svängom på stan, sen så får vi se vad som sker.

Hoppas ni får en fin dag imon!
Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: Unni

åååh jag vill läsa italienska! Italien<3

jag skulle gjort det i 2:an MEn det finns inte italienska på Vimmerby Gymnasium..:(

2008-12-05 @ 15:39:31
Postat av: Madeleine

Hej världens bästa syster. Du är duktig tycker jag :-). Hoppas du får en toppenbra helg. Känns som att det blir lite tight med besök innan jul. Kanske om du vill komma upp helgen precis före dvs 20e el så. Kram kram

2008-12-05 @ 16:02:57
URL: http://storalollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

Sv: taack josse :D gullunge du är för snäll!

Jo jag blev ju ganska nöjd men de är ovant som sagt ;) haha , men man måste ju testa allt innan man är nöjd visst?!



Pusspuss :D

2008-12-05 @ 16:08:09
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: diana

Tack söta du för den gulliga kommentaren! =) Kolla gärna in mitt nya inlägg! Hoppas du får en fin fredagskväll, själv ska jag sooova efter att ha gått upp halv sju imorse (eller ska man säga inatt!? :P ), inget jag är van vid..=P Trevlig fredag!! Stor kram

2008-12-05 @ 20:37:33
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se