Right before I close my eyes

1:26

Ett litet pip som tecken på att jag lever innan nanedags kanske? Ja,såklart.
Jullov och livet känns slappare än någonsin, I like it.
Städat och tränat idag iallafall, sådana där sköna saker. Bastat med.
Sista träningen/kramen med Jennie för iår. Sounds sad.
Köpt sista julklappen också.(tror det iallafall)

Dan före dan före dopparedan är det också nu.
Time to sleep soon, får se när jag vaknar imon.

I övermon (eller egentligen Imon) drar vi till Stockholm, åh,längtar.

Ha en fin natt,ni som är vakna annars hoppas jag ni ligger o nanar/drömmer sött just nu.
Puss&Nattinatt sockerpinglor.



P.S- Skedde en liten förändring på bloggen igår natt.
Någon snäll sate smög sig hit för att jula till det lite,genom att ändra bakgrundsfärgen till en juligare sort
-sätta tomteluvor på "Jossorna" och låta snön falla ner, allt för att skapa lite mysfaktor och julstämning.
Då snön aldrig tycks vilja dyka upp i verkliga livet så ska det banne mig finnas snö på bloggen iallafall.
Bättre med photoshopsnö än ingen snö. Eller hur!?

(Bloggen krånglade inatt så uppdaterar inlägget nu)

Kommentarer
Postat av: Jennie

väldigt fin och julig blogg måste jag säga!:)

i miss u.

vi ses nästa år<3



God jul och gott nytt år!!!! =)

2008-12-22 @ 15:34:09
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh jag vill också till Stockholm :)

2008-12-22 @ 16:47:18
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: lugnt :)detsamma.

2008-12-22 @ 17:05:47
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se