What´s up med tiden?!

Tjena Hopp!
Sista kvällen i Solna hos systeryster.
Imorgon så är det en hel vecka sedan jag kom hit med mammi och pappi.
I övermån är det en vecka sedan julafton, dagens fråga
- VAD HÄNDER MED TIDEN? Vart har tiden tagit vägen?
Känns som att tiden stått still, man har inte haft någon koll på något, bara flutit med.
Ibland är tiden knäpp,mer än ibland...

På tal om tid,här kommer
lite bilder från en promenix i ett dimmigt Sigtuna på juldagen.
Vart ju tvungen att prova mitt nya teleobjektiv!..


"Utsikt från sovrummet- -snö,hav,soluppgång-det kunde inte va mycket vackrare.."












Drar ner till Kalmar imon efter lunch
-sis och co hänkar för att vara hos oss under nyår och resten av veckan.

Åh så har jag blivit förkyld, för första gången på cirkus 8 månader(!)
Inte illa egentligen, hade typ världens sämsta immunförsvar förrut.
Denna sommaren/hösten har lilla herr immun varit så tapper att jag har varit helt förvånad över hans styrka.

Nu så var det min tur, märkligt (inte alls) när man befunnit sig runt sjuklingar all week long.
Tänkte "att om herr immun står emot detta så måste han ta mig tusan vara superman!.."
Men inte ens min lilla herr immun är gjord av stål, åh här sitter jag med uppsvullen,öm hals och mosig skalle.

Jag ska inte klaga.
Nu så väntar middagen. Fläskpannkaka utan eller med fläsk, delikat värre.
Nästa gång vi hörs (åh då ska ni få se Massor av bilder från julen, bättre sent än... ja ni vet..)
sitter jag hemma i mitt rum igen, och skriver på en saknad laptop.

Ha en finfin kväll, Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys bilder!

2008-12-29 @ 22:57:54
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/
Postat av: Anonym

o, härliga bilder!

2008-12-29 @ 22:58:18
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: Urch! det var ju inge vidare, tur att det slutade bra ialf.



god fortsättning!

2008-12-30 @ 13:37:01
URL: http://humlerum.blogg.se/
Postat av: hilda

jättefina bilder gullan :D<3

2008-12-30 @ 21:41:21
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se