Onsdag 13/2- One day before Valentine...

Tjohej!..=)

Hoppas att allt är fint med er.
Med mig är det fina fisken, har bara liite ont i halsen & huvudet och det beror ju på förkylningen som inte har  velat lämna kroppen än såklart!..

Underbaart väder idag, skinande sol, klarblå himmel och ganska så ljumna vindar.
Fåglarna sjöng redan tidigt i morse och det var nästan så att man kunde höra ljudet efter gräsklippare om man lyssnade riktigt noga.. Det kändes som verkligen som Vår.
Jag "skrev" till och med en låt om våren idag, som jag gick runt och nynnade på, så fin så..; )

Det är inte riktigt mörkt ute än, ååh så ja, vi går mot ljusare, bättre tider helt enkelt.
Solen makes you happy,happy- det kan du väl inte förneka ändå!?..=)

         image261   
"en underbar afton med sara vid vattnet. grillade och myste- det var slutet av sommaren-början av hösten- solen sken och värmde fortfarande..."

Slutade redan vid halv ett idag.
Drog in till stan med min kära Sara. Gick mest runt och kollade på ♥-liga saker till våra nära och kära.
Köpte en del med såklart!... =)  

Hittade också ett par enligt min mening perfekta höga-utsvängda "70-jeans".
Precis sådana jag drömt om dom senaste månaderna!..
 Blev lite förvånad när jag hittade dom som verkligen hade Det, utan att jag gått runt och letat på Åhléns av alla ställen. Budget är bra!
Jag provade dom utan tanke på att dom skulle sitta bra eller att jag skulle köpa dom, men dom satt som en smäck och jag blev förälskad.

Hade inte så mycket pengar med mig, men hängde undan dom några timmar.

Sedan så gick jag och Sara upp och satte oss på fiket "Kullsenska"- mysigast i stan. Jora!.
Köpte lite fika, snacka strunt o skrattade bort över 2 h.
Sara är underbarast-måste jag bara tillägga för er som inte känner henne!

Vid lite över fyra kom kära mommsen in till stan efter jobbet, vilken lycka...
För mommsi= pengar i plånboken.. ; )

Hon lånade ut pengar till mina fina jeans, åh dom var snart mina!. =)

Kom hem för en timme sedan sisso.
Ska snart käka lite, sedan blir det lite so-plugg osv.

Vid åtta eller nio ikväll på ?!.. ( Ska kolla upp det ! )
Så börjar ju "Americas next top model" igen. Säsong 9.
Kulkul underhållning! Amerikanska Top model är ju orginalet och orginalet är ju alltid bäst! =)


Två dar till i skolan- sedan en vecka ledigt- Kan bara säga- L o v e l i  !
 
     Lägger in en bild på mina fina jeans sen!


Puss&Hej


Kommentarer
Postat av: E L L E

Kul med nya jeans, jag köpte också för ett oar dagar
sedan...Kika gärna in på min blogg och skriv något sött:)
Kramar/Elle

2008-02-13 @ 18:14:59
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: sofie

sv: åh så bra då:P
tack desamma vännen! hoppas din dag har varit bra=)

2008-02-13 @ 18:38:55
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se