Torsdag 31/1- en trevlig Studiedag med bruttsen på stan och träning.

Heej hopp.

Studiedag idag, väldigt skönt!.. Kändes som fredag igår och denna dagen har verkligen känts som en lördag.
En lördag på stan, fast det bara är torsdag. Mest funkaboelever på stan, såklart...

Jag och Hilda somnade vid halv 1 tiden igår/idag-natt..
Sov som stockar till halv 10 i morse, jag  drömde en massa sjukt men härligt..
Det är det bästa med att få sova ut, då minns man sina drömmar!...

Gjorde oss i ordning och käkade frukost i lugnan ro, i för lugnan ro till och med, så det blev lite panik till bussen.
Men vi hann.. Sara kom springande efter oss till och med.

Strosade runt på stan i ett antal timmar, när vi kom in var det inte speciellt kallt.
Någon timme senare var det skiiitkallt och blåsigt, tydligen är "Skåne-stormen" Tuva påväg hit, kul..
Hatar blåst och rusk. Skulle inte förvåna mig om strömmen går snart heller!...

Köpte iallafall lite på stan, mer än jag hade tänkt...

♥Ett jättefint ekologiskt linne på H&M, från Aids-kampanjen, mitt linne har artisten Rihanna desigat och 25% av pristet går då till Aidsdrabbade/forskning. Så det känndes bra att gå runt med den påsen i handen idag.
" Fashion against Aids " Dessutsom fick vi ett paket kondomer på köpet, haha....

♥Ett par vita tygskor från Stadium, har velat ha sådana i över ett år, passar ju till allt, riktiga vårskor och äntligen äger jag ett par. Sara och Hilda också!..; )

Två baströjor från H&M, en hallonröd och en vit. Bra att ha liksom!..

Vid två-tiden gick vi till "Ming palace" och käkade kinesiskt/thailändsk buffé, blev mätta som få och satte nog igång ämnesomättningen rejält...

Vid fyra så skulle Sara & Hilda ta bussen hem- jag skulle gå och träna på gymmet.
Men följde dom till stationen innan. Gick in på pressbyrån och köpte det underbara "läppbalsamet" Carmex.
Finns inte och köpa på så många ställen i Sverige- mest på pressbyråer och mackar.
Men tydligen så har det varit en stor budget favorit hos kändisar och annat folk i  USA länge.   image238

Gick sedan iväg i blåsten till mitt kära gym.. Gick/sprang i över 20 min- mammsen kom under tiden..
Sedan var det styrketräning för hela slanten, kommer ha träääningsvääärk imooon, lalalaa...

Lite kondition på cykel efteråt också o sedan låg jag i massagesängen i kanske en kvart?..
Sköönt som bara den.

Åkte hemmåt vid halv 7-tiden?..
Käkade nyss mannagrynsgröt, inte så sugen på "riktig" mat idag efter fettobuffén...

Snart så ska jag "hoppa" i duschen.

Men först så ska jag brutalmörda en liten oinbjuden gäst som har invaderat sig i mitt ansikte- Den äckliga jäveln ska dödens dö- snarast!.. Grr, på sådana som dig!! ;@

Ha en fortsatt bra kväll! Kraaaaaaaam♥

Kommentarer
Postat av: E L L E

Studiedag äger!!
Din blogg är bra:) Kolla gärna in min med:P

2008-02-02 @ 18:07:01
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: Sabina

Carmex är sjukt bra! :)

2008-02-04 @ 23:37:25
URL: http://grrly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se