Lysekil,Fiskebäckskil,Grundsund...

Godmorgon,godmorgon! Hoppas att ni nanat fint?

Jag sov med öppet fönster inatt och jag säger bara det- det var länge sedan jag sov bra....

Jag vaknade vid typ halv nio i morse av att en viss liten herre som börjar på T och slutar på odor kom och gav mig saker där jag låg i sängen
- diskhanduken från köket, mammas handkräm, mammas penna, mammas fil, mammas nagellack, min hudkräm.
Fram och tillbaka kom han, gjorde sitt tappra försök att få upp mig...
Förgäves gubben- men jag kunde inte förmå mig att inte säga Tack,tack tack för alla grejerna han gav mig...
Bubben då....♥

Sedan så vaknade jag inte förrens vid tio då morbror hans fru och kusinbarnet A. stod på trappan och tjoade.
Men det var bra att jag kom upp. Ska duscha, packa och bränna över lite cd:skivor innan vi drar om några timmar...
Mot Stockholm!...=)



Men nu så ska jag förflytta er tillbaka till Västkusten, ännu en gång.

Fortsätter där vi slutade igår vid dag 3- Fiskebäckskil- do you remember?

                 
 "I Fiskebäckskil fanns det sjukt mycket vackra hus och byggnader att titta på..."

                 
"Som sagt... Man hade ju inte direkt tackat nej till att bo i något av de där husen "
(på somrarna!...)
  
                

                
                          "Hildas lillasyster fyndade skor!...Om man säger så..."
                
                
"När vi fick syn på den här gatan blev Hilda mäkta stolt- vi var så inne i fotandet att vi stod i vägen för en öbo som skulle gå förbi med en hög låånga plankor över axeln- vi flyttade oss kvickt och jag suckade "Turister!..." med ironi i rösten
- mannen med brädorna började garva....(Tankeläsare, javisst! ^^,)
                
"Åh så en bild Med Hilda på sin trapp(a) förståss." (A:et är ingen fjortis(msn)ängel!...)

                
       

                       
                                   "Glasstime- glass,glass,glass i stora lass,lass,lass..."

                      
                            
"Fin båt i väntan på en annan båt..."

                      
"Hemma" på Sjöbacken(!?) utsikten från altanen där man satt och åt varje kväll...Mmm..."
 
                      
Dag 4- Innehöll bad och mys på ön Grundsund "Saltön"
(Ja, det var där dom spelade in den tv-serien!..)
                 
"Hilda den lilla läslusen sitter och väntar på bilfärjan som skulle ta oss till Grundsund..."
                 

        
                      "Moi på en bro på Grundsund"
       
              "Hilda på samma bro fast på sidan mittemot..."

        
         "Käkade lunch på en mysig restaurang som hette Smultron och Tång"
       
           "Där inne löpte jag och Hilda amok med min kära kamera..."'

      
                   "Heey I´m cute!..."
     

     

   
           "Haha!....."

 
          "Vår goda och dyra räkmacka...Mmm"
          
                     "Hilda min honeybunnysugarpie♥"

 
        "Sen bytte vi solisar" Yo.

Fler bilder kmr förhoppningsvis in senare ikväll!

Nu så ska vi nämligen dra oss mot Sthlm!

Ha en fortsatt finfin dag!

Puss!!!♥
        

Kommentarer
Postat av: Jessica

Massa fina bilder!

2008-07-27 @ 14:35:08
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: Melina

fina bilder

2008-07-27 @ 14:41:44
URL: http://mmelina.se
Postat av: Karin

tack:) superfina bilder och snyggingprofilbild:)

2008-07-27 @ 15:23:15
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Lina

älskar bästkusten och speciellt marstrand!

2008-07-27 @ 16:55:42
URL: http://lastyle.blogg.se/
Postat av: hilda

sv: hahaha stackars sate!:D älskar dig<3

2008-07-27 @ 17:45:33
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Åh, västkusten är la härligt :)

sv: jaa, tack så mycket!

2008-07-27 @ 20:05:53
URL: http://mmmaols.blogg.se/
Postat av: Fatma

Fina bilder ^^

2008-07-28 @ 14:06:13
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se