Beauty tubes

Goderafton gott folk!

Hoppas att läget är under kontroll?
Allt fint här.
Ny koregrafi på BB:n idag, en riktigt bra sådan!..
Garanterad träningsvärk i magen? Ja tack!

Efteråt så blev det en liten sväng på staden.
Fick b.la. L´Oréals nya mascara "Double Extension- Beauty tubes" med mig hem.
Har känt mig så nyfiken på den nya "tubes-teknologin" så jag kunde inte låta bli...
Ett H&Mpresentkort från i julas som jag fann i min byrålåda för några dagar sedan kom väl till pass.

                    

Var såklart tvungen att prova den med en gång jag kom hem, okej med en gång var kanske till att överdriva..
Men nästan. Resultatet? Joda. Jag gillar den!
Fransarna blir betydligt längre och det här med en tvåstegs-mascara är något helt nytt och "spännande" för mig.
Nu så ser jag dock mest fram emot att få tvätta bort denna skapelse, som enligt de flesta är en "cool" upplevelse tack vare att man uppenbarligen efter att ha duttat lite ljummet vatten på fransarna kan Plocka bort mascaran som sitter likt tuber runt ögonfransarna
-därav namnet, detta skall också vara väldigt skonsamt mot ögonfransarna, vilket mascaran i sig också är- vårdande- låter nästanför bra för att vara sant!


Mamma förstår inte varför jag ska köpa olika sorters mascaror varje gång men det tycker jag är självklart, man måste ju
testa alla sorter innan man hittar sin favorit.
Så är det med allting här i livet!





Nu så ska jag kolla på en gammal favoritfilm " En bästa väns bröllop"
-undrar hur många gånger jag har sett den filmen egentligen..

Jag och min kära vän Hilda har ägnade nog några timmar åt att titta på den filmen under vår mellanstadietid
-om man säger så..

Nu var det dock länge sedan jag såg den och ja, jag älskar skådisarna
- så why not?!

Några jordgubbar ska nog kunna slinka ner ikväll också...
                                           
                                     

Vet egentligen inte riktigtvilken kategori jag ska sätta detta inlägg under..
Men eftersom den största delen är fylld av ord om min nya mascara så får den sättas under "Utsidan/kläder"

På tal om..ingenting egentligen..
Så fick även tre par söta örhängen och ett par fina trosor följa med mig hem från REA:n på Gina idag också.
Sammanlagt pris?

54 riksdaler! =)

Fortsatt trevlig kväll, önskar jag er.

PussPuss! ♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter som en bra dag :-) Sorry att jag missade att svara på ditt sms innan idag, haft så rackarns mkt för mig. Kram kram

2008-06-24 @ 22:56:27
URL: http://storalollipoppan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas mascaran funkar bra, måste själv investera i en vattenfast :)

2008-06-24 @ 23:13:40
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se