Bye,Bye Sweden?

Måste medge att jag är måttligt intresserad av fotbollen... Men tv:n står på i alla rum med fotboll, hade hellre kollat på "Sex & the city" maratonet men aja, är man yngst i familjen så är man......
De andra bestämmer över tv:n och Theodor sover i mitt rum...Yäyä...Man bör väl vara lite intresserad?
Kan ju alltid låtsas...

SverigeVSRyssland
-  av de glimtar ja har sett så verkar Ryssland ha övertaget,leder med 1-0 efter 30 min..
Men still... De kan ändras. Skit samma, men ändå lite tråkigt om Sverige redan åker ut?
Eller borde jag säga skönt?! Då kanske fotbollshysterin i vårt avlånga land lägger sig något?!...


"bild-Aftonbladet.se- halvlek."

Äsch- Ska försööka sätta mig in i matchen nu
- men jag antar att jag fortsätter att surfa runt på vågorna med min laptop i knäet, det känns aningen roligare..
Faktiskt...

En sak kan jag dock konstatera, ibland saknar jag fotbollen. Att spela med den menar jag.

Laganda, springa,kämpa och svettas med målet som mål, ta ut sin ilska på en liten boll,lycka,besvikelse
sammanhållning,hejaramsor,sommarläger,doften av nyklippt gräs..
Ja, ibland saknar jag till och med doften av sura benskydd och svett i omklädningsrummet...
Jag spelade fotboll i 10 år och när jag tänker tillbaka på det så var det en tid som innehöll väldigt mycket glädje!...

Åh jag säger det en gång för alla: Det är Så,så såå mycket roligare att spela fotboll än att titta på det!...
Jag får bara myror i benen av att titta- kanske beror det på att jag blir sugen att spela själv?!...

Nog med fotbollssnack!...
Men det känns faktiskt ganska så akutellt just nu...Så why not?
Bäst att  passa på att dra upp sina åsikter och tankar runt detta!..;)
Imonbitti ska jag upp till tandläkaren (dagens besök blev ju inställt..) halv 9, blää!..
Men men, då kommer jag upp iallafall... Åh kan ta vara på dagen!...

Ha en fortsatt nice kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sverige är verkligen dåliga. Fan. Vad hände!?



Btw, vart har du köpt dina snygga solglasögon du har på bild? :)

2008-06-18 @ 22:17:57
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN

trist att sverige förlorade!

2008-06-19 @ 09:14:08
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/
Postat av: The City

Sverige gjorde inte mycket väsen av sig i gårdagens match ;/

2008-06-19 @ 20:13:09
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se