Jordgubbsjosse

                     

"Bättre sent än aldrig-tillbakablick- kalla det vad du vill!"

Den 13:e juni, för två veckor + två dagar sedan så slutade jag 9:an och därmed grundskolan.
Det firades med restaurangbesök, jordgubbstårta och champagne.
På kvällen kom min kära syster och hennes familj som bor i Stockholm annars ner hit till Kalmar.

Då fick jag en presentpåse fylld med dessa saker ni kan se ovan + en mango.
Guligt om ni frågar mig!

Som ni kan se så har det mesta ett jordgubbstema, just därför att jag sedan i 4:an då jag skaffade min första hotmail kom fram till det genealiska (tyckte jag då) namnet jordgubbs_josse....
- har fått dras med att bli "retad" som den lilla jordgubbsjosse jag är sedan dess!. 
Tur att jag älskar jordgubbar iallafall!..
Även fast jag numera tycker att mailadressen är mer eller mindre pinsam- är den också smått charmig..

Kommentarer
Postat av: Jelda

Ja visst är det :D

Det var roligt faktiskt! Vad vacker du är!!

2008-06-29 @ 20:37:50
URL: http://jelda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se