Måndag-Tropical pleasure...

kallades tugummit som jag precis stoppade in i munnen efter en god måltid bestående av
-snitzel och potatismos..=P

Krävande dag, på flera olika plan.
Orkar inte gå in på det här, men skolan, Skolan, jag blir banne mig deprimerad bara jag hör ordet skola nu mera!
Jag tror att det kallas för skoltrötthet och längtan efter frihet, vad tror du?!....

Blandat med en massa annat skit som grädde på moset. Jag är svag och det gör mig så jävla förbannad!
Jag är inte så glad numera, det gör mig så jäkla besviken, för allt går ju bättre om man är glad...
Men det är inte lätt att vara glad om man inte är glad....
Längtar faktiskt till gymnasiet mer och mer, men först SOMMARLOV, of course!!

Längtar,längtar- åh den som längtar efter något gott....
Ska bli Så skönt och kul att åka till syster nästa helg, Stockholm, I miss.

          image486

Kände inte för att åka hem efter skolan så tog 411:an till Giraffen
- köpte mig en hamburgare och satte mig ute och väntade på mammsi som slutade jobbet vid fyra.
Åkte med henne till sjukhuset, upp med hissen till våning 7.
Hälsade på fina mormor.♥

Är sinnesjukt trött
-så nu så ska jag faktiskt lägga mig i sängen, framför tv:n och drömma mig bort en timme eller två...

Vi hörs, om inte senare- så imon iallafall!

Ha det fint!!    Hugs ♥...

P.S-smaken på tuggummit (tropcal pleasure du vet) har redan gått bort, dåligt!...;p

Kommentarer
Postat av: rosanna svarar

Absolut helt rätt där ;D

2008-05-19 @ 19:50:39
URL: http://rem.blogg.se
Postat av: Melina

fin bild

- Har frågestund nu i min blogg,ställ en fråga om det är nått du undrar över.(:

2008-05-19 @ 19:59:47
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Madeleine

Ska bli jättekul att få besök i helgen, vi längtar. puss & kram från mig och Theodor

2008-05-19 @ 20:28:22
URL: http://storalollipoppan.blogg.se
Postat av: elin

vad ska du gå sen på gymnasiet?

2008-05-20 @ 19:04:08
Postat av: J o s s e

Elin: Vem är du?! =)
Jag ska gå samhäll med inriktigt på media
- på Stagg!..

2008-05-20 @ 22:31:03
URL: http://lollipoppan.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se