Tisdag- Hippiedag.

Tjahoo! =)

Hoppas att läget är fint, här är det lite trött och förkylt men annars helt Ok!..
Hann inte skriva igår, men kikade runt i en massa second-hand affärer med Hilda efter skolan.
Köpte två "hippieinspierarande" halsband för 5 kronor styck, inte illa!..;)

Welliwell.
Utklädningsdag för alla nior idag, mycket undehållande och najs.
Svårt att ta dagen "seriöst" bara, blev inte så mkt gjort på lektionerna om man säger så.
Jag, Hilda och Sara var då tre balla hippies.
"I wanna be Hippie, I wanna get stoooned" En låt som vi la in på min mobil som satte sig på hjärnan, rejält.
Helt sjuk låt men ändå!..=P
Solen skiner fast det är Askallt, var det igår också.
I helgen var det liksom uppemot 30 grader och det känndes verkligen som att det var mitt i sommaren.
Sjukt vad fort det kan ändras!!

Dagen var iallafall trevlig! Lägger nog in lite bilder senare!...

Drog in till stan med Emo-Kakan ( för dagen alltså ), råhet var hon verkligen!!
Käkade glass från glasskulan i solen, kollade runt efter hårfärg till K och sedan bestämde vi oss för att fresta till det ännu mer o göttade i oss någon sorts kola/nöt-kakagrejs på Café Corner som varken jag och Karin, hör och häpna aldrig fikat på tidigare!. Riktigt fräscht fik var det faktiskt!...

Mhmm, sedan gick vi bort glassen och kakan med en promenix hem till Kakan.
Fastande framför datorn, ofcooourse!!...

Åkte hem med mamma som hälsat på mormor, som idag fick åka ambulanstaxi från Krisitanstad till Kalmar sjukhus. Jag kunde inte följa med eftersom jag är så förkyld...=/


Btw- Idag avklarade jag det sista nationella provet, muntligt i Engelska.
Gick superbra, flöt på så mycket bättre än jag trodde att det skulle göra.
Så skönt att det är över nu!!...   =)

Nu så ska jag käka lite (kroppkakor..*suck*) och sedan kommer Sara hit snart.
Ska planera inför vår idrottslektion.
Sedan blir det So-plugg, maybe some Biologiplugg (prov på torsdag!) men framför allt prioriterar jag kvällens spännande fortsättning på DESPERATE HOUSEWIVES- Åh vad jag här längtat!...;P

Pussss!! Och juste, Hippie som jag är dagen till ära- PEACE,LOVE AND RESPECT!

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe tack

2008-05-13 @ 20:40:44
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se