29:e november

Hej
-Lördag it is, känns som ångestsöndag.

Hela denna dagen känns ganska meningslös, äcklig och tråkig.
Jag är trött, har ingen ork at all och känner mig lat och skabbig som en skata.
Är ändå glad på något vis, så ska inte klaga.

Har legat i sängen halva dagen, kollat på "Mamma Mia!", definitivt en glädjehöjare
-fast den var så sjujäkla mycket bättre på bio!..



Nu så funderar jag på att ladda iPoden med nya låtar,klä på mig några lager kläder
och ge mig ut på en upfriskande långpromenix, där jag kan rensa hjärna och själ,ungefär.
Kan behövas!

Vi hörs babes!
Puss & puss.♥

Kommentarer
Postat av: hilda

svar: men det är inte du som har fått lyssna på staggs skit och förolämpningar.



nu är det fan kaggs tur!

2008-11-29 @ 17:16:27
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Mamma mia är jättebra. :)

Hoppas din söndag blir bättre än lördagen. Kram.

2008-11-29 @ 20:41:36
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se