10 days of freedom

10 dagar kvar på sommarlovet... SKA inte tjata,om hur fort sommaren har gått
-om den där höst/shit-nu-börjar-allvaret-igen-ångesten och dylikt.
För det tjänar inget till,ingenting blir lättare eller roligare med den inställningen!..

Det ska faktist bli ganska skönt att ha något meningsfullt att göra igen
-
att träffa massa människor varje dag.
Ja,om jag känner efter Riktigt ordentligt så ska det till och med bli skönt att gå upp
..okej..halv 7 är lite väl
-
mår illa bara jag tänker på det,men ska klara det,som jag gjort de senaste tio åren..
men att gå upp tidigt och ta vara på dagarna.
Istället för att sitta vid datorn till 3,halv 4 på natten och gå upp vid 12-1.
Man känner sig som en no-lifer..Åh det är den värsta känslan i livet ta mig tusan!

Men nu vill jag faktiskt inte prata mer om det,för även om det kan kännas som
"Åh-jag vill ha sommarlov jäämt"

så näe,det hade blivit tjatigt,men en månad till,så gärna för mig!..
10 dagar kvar,åh dom ska jag ta vara på fullt ut!



Imorgon ska jag först fortsätta att tvätta huset,mitt älskade lilla barndomshem
-som jag har gjort de senaste dagarna. 
Gnuggar huset skinande rent med en liten diskborste/disksvamp,inte illa pinkat va?!
Haha. Känner mig så duktig!
Har väl inte gjort allt för mycket nytta på lovet..*host*

Sen ska jag in till stan och träffa några brudar från klassen
-bäst att vänja sig vid deras sällskap igen
(hah,nedå,vi har faktiskt hunnit ses flera gånger i sommar
-gått på stan,fikat,sett harry potter på bio och haft sleep-over, mycket uppskattat
)

Mot kvällningen tar jag med mig lilla Emma Arvidsson hem till bonnahålan för filmkväll/natt/mys
-tjuddelo. Livskvalité för mig.
Åh på torsdag blir det kräftskiva med massa gamla goa grabbs
-många man inte träffat sen högstadiet.
 Fyfasen vad kul det ska bli att träffa alla igen! (:

Sen på fredag åker jag till Stockholm med mamma.




Woh,tror jag ska lyckas lé o va glad,dessa sista dagar på lovet!

Vi hörs,ha det bästbästbäst.
Pusselihej!♥

Kommentarer
Postat av: Unnipunni

Jag börjar skolan redan på måndag(24/8)..

Sommarlovet kunde gärna fått vara några veckor längre!

2009-08-21 @ 11:01:04
URL: http://unnipunni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se