Skinny love,my my my

http://www.youtube.com/watch?v=ssdgFoHLwnk

Har hänt en hel del sedan sist!
Skolan har dragit igång,bland annat!
Åh jag måste faktiskt säga att det känns ganska bra!..
Att stiga upp tidigt på morgonen och att behöva stressa känns dock väldigt ovant och jobbigt...
Kan säga att jag nästan hade glömt bort hur det kändes att vara riktigt trött under sommarlovet.


Men man lär vänja sig fortarefort,som alltid,med allt!

Den kalla höstluften börjar komma in över oss
-åh jag känner samtidigt mer och mer längtan efter stickade goströjor och rykande té.
Första dagen på första höstmånaden imorgon, 1:a september..
Ibland känns det faktiskt som att det var igår det var mars månad och man stod
där i en blåsig busskur och huttrade o längtade efter sommaren o varma tider...
Tror dock att vi kan säga hejhej till sol och värme en hel del dagar till framöver...Vädret är knasigt.




Två korta skoldagar förra veckan.
Drog på en liten fest i en håla på Öland med några fina brudar i fredags.
Sen i lördags åkte jag med mamma och mormor till Linköping för att gå på dop & 30-årsfest.
Där träffade jag sis, theo och co. Var en hur mysig dag som helst!!
Fotade en hel del under dagen
-som alltid är ja släktens lilla fotograf med min älskade biffkamera i handen


Bjuder på lite pics från lördagen, mestadels på en underbar liten busunge till systerson..
(Om man ändå alltid fick träffas såhär ofta..En gång i veckan..åh..)







Äh,internet segar. Fortsättning får följa!
Ska kolla klart på första "True Blood" avsnittet..
Undrar om detta kommer bli en serie man börjar följa?..
Återstår att se, en kopp té o litte sånt mys,sen nana!

Imorgon blir det skolan till 12:30,sen träning på gymmet för första gången på hela sommaren *skäms*
(inte för att ja inte har tränat,har varit ute o sprungit en hel massa
-men för att mamma betalar ett dyrt gymkort!..)

Men nu jävlar kör vi brudar, beachen-10 hallelujah!..;)

Sen hoppas ja på skoshopping med mojjan på Ölandet!

Ha en fortsatt trevlig kväll, Puss!


Kommentarer
Postat av: JENNNIE

sv: ja jajamensan vettu ska jag det!! ;) höhöhö. ses imörgon skrutt! hittade något på köpis sen? puss!

2009-09-01 @ 20:22:12
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se