GOD JUL

Jag är nog den lataste människan jag känner! (Vad är det för jävla fel på flickebarnet?)
Har inte haft mycket energi till något den senaste tiden.
Men har klarat av allt,skolan osv. gott och väl,men inte mer.
 Nu är det välbehövligt lov och jag skulle nog om jag fick bestämma själv sova i sissodär hundra år likt Törnrosa och sedan vakna upp som en helt ny människa.
Usch,att jag alltid ska komma in på sånna deppspår.
Jag är egentligen ganska glad.
Men jag..ne, jag befinner mig verkligen i en "middle-of-something" period.

HUM, åker till Stockholm imorgon för att fira jul. Kommer nog bli jättemysigt, men hade varit ännu mysigare om jag haft någon energi för att fixa allt som borde fixas innan.. Julklappar, baka osv.osv.
HUR FAN orkar folk? Jag är slut.. Har nog vitamin/järnbrist eller något.
För såhär seg som jag är, borde man inte få va...ÅH



SLUTKLAGAT.
Senaste dagarna har egentligen varit ganska underbara.
Julavslutning (sjöng o "dansade",haha älskar att sjunga och uppträda) och sen världens mysfika/trip på stan med min älskade Julia i fredags.Julmys hos Ida på Öland sen fest i Berga i lördags, främst tillsammans med en fruktansvärt saknad vän vid namn Maja. Som jag sedan sov hos för första gången på 7 månader...

Vi tillbringade sedan både gårdagen och dagen innan dess tillsammans,åhhh, ren skär lycka
-SKA ni veta.

Nu så ..ska jag ställa mig på trappan och andas in den för en gångs skull inte läskigt kalla luften,titta ut på snön som glittrar från gatlyktorna.. Sen så ska jag äta något (ja,jag äter ALLDELES för lite,kanske en anledning till varför jag är så orkeslös,hm,tror det),lägga ett salladsblad på ryggen (för att locka ut latmasken i mig) och göra något jag borde,för den satans julens skull!
Fixa med julisar och kanske baka om jag är riktigt duktig,vi får väl se..

Ha en mysig jul iallafall! Vi hörs kanske innan detta året är slut
(hjälp,kan inte fatta..att det snart är 2010,var har detta året tagit vägen egentligen..
BLABLA I´m thinking way too much)

XO


Update 17:10. Lite frisk luft och mat i magen gjorde susen. Känner mig mycket piggare nu.
Det handlar fasen bara om att jag måste börja ta hand om min kropp.. Perfekt att ett nytt år då står på glänt!  För visst är det perfekt att se det nya året som en "nystart"!
Nu så ska jag slå in julklappar medans snön far ner utanför fönstret och julmusik spelas på spotify.
Längtar till julen nu! Åh måste passa på att säga att jag verkligen älskar mina vänner och familj. Tjoho! :)


Kommentarer
Postat av: syster

desto fler "måste göra" man tänker desto mindre energi kan man känna... Jag försöker blanda måsten med sådant som bara känns kul och det är absolut jätteviktigt att äta bra!!! Mkt bra mat o mindre med skräp. Frossa i frukt, det har jag gjort den sista tiden. Köp Ginseng tabletter, när jag provade förra vintern blev jag nästan speedad men man vänjer nog kroppen efter ett tag. Ryck dig i svansen syster så ses vi imorn. Längtar! Ska ha en massa julmys med tid att bara vara också. KRAM

2009-12-22 @ 23:20:33
Postat av: Becca

awwi tack josse! måste säga detsamma till dig, och att det var jättekul att vara med dig i lördags! :D

2009-12-23 @ 20:31:18
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: Becca

hihi ja men det är väl så :) nyår blir nog jäkligt roligt får man hoppas :D

2009-12-26 @ 14:32:07
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: joja :) haha, lite halvsur igår.. ;)



jag vet inte riktigt än :) men jag och 3 kompisar + maja, karin, emma och cheri ska käka och förfesta hemma hos mig och sen får vi väl se vart vi hamnar, har lite att välja på hih:D

vad ska du göra josse? :)

2009-12-27 @ 13:10:25
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: Becca

åh va mysit och roligt wie :D ja hoppas hihi! :):)

2009-12-28 @ 19:00:54
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: Daella

Tjejträff 23e sept!

Jag har det stora nöjet att välkomna mina kära läsare på tjejträff på Oriflame Concept Store den 23e september. Det blir en kväll fylld av höstens make up-trender och ni kommer kunna prova, känna, lukta och smaka då vi bjuder på snacks och lite dryck. Maila mig namn och telefonnummer på de som vill komma så skriver jag upp er på gästlistan samt meddelar exakt adress.

Anmälan sker till [email protected]

2010-09-16 @ 23:17:05
URL: http://daella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se