010109

                     
Trots att det blev en sjuk nyårsafton (bokstavligt talat alltså) så blev den ganska trevlig.
En mysig kväll,god mat,massa fyverkerier
-Alias-spel och champagneskålande tillsammans med nära o kära
.
Att jag vid vissa tillfällen skulle vilja hugga av mitt megaförkylda huvud
är dock inget vi ska snacka om...
Jag har överlevt ännu ett år, Slutet gott,allting gott. Ser fram emot en nystart.
2009 smakar fint i munnen.
Avslutar nu mitt första blogginlägg för i år. Känns stort må jag säga.
Massa kramar och ännu en gång vill jag önska er ett
GOTT NYTT ÅR- må 2009 bli det bästa året-någonsin!
Allt blir vad man gör det till, Ingenting är omöjligt..Lala.. You know-men glöm aldrigaldrig!

Kommentarer
Postat av: bella

Go9tt nytt år!

2009-01-01 @ 10:36:34
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Karin

ja tror att det blir yes man:) men får se:)

2009-01-01 @ 17:26:50
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se