Cuz we´re gonna walk it through

Hej hej hemskt mycket hej!
Bloggen har hamnat skymundan...
Men veckan som har gått...

Speciell vecka,utan tvekan.
Konstig vecka,inget tvivel om saken.
I torsdags så gick jag till John Bauer/min kära Karins skola
efter jag slutat på min tråkiga snobbskola vid halv 2-tiden.

Umgicks sedan med Karin och hennes  nya lilla gängeligäng.
Kände mig typ som världens tråkigaste människa, men så får det kanske vara,första gångerna man träffar nya människor och ska försöka "komma in" i en grupp där alla redan känner varandra.
Men jag hatar att känna så. Jag hatar när jag inte är mig själv till fullo.
Verkar iallafall som att folket hade respekt för detta.
Goa pluttar hela bunten iallafall, som ja verkligen skulle vilja lära känna.

Så,då var det sagt.
Käkade pizza,hyrde skräckis och slaggade spontant över hos CoockieBoockie.
Hela nästa dag kändes lite som "walk-on-shame",men spontant är alltid trevligt.
Att kunna Gå till skolan var då en ny,trevlig merit.
Maja tha twin steg upp tidigt som attan för att locka mitt och Karins hår + att hon ställde sig och kokade varm choklad och vispade grädde åt oss till frukost.
Måste vara en av de finare människorna där ute.

"Maja- The world´s greatest!"

Lustig,småskabbig,förvirrande, trevlig fredag
blev det dock.
Skolan,mötte upp twinsen och co,stan,shoppa godis på "Tokige Ture" för 112 spänn och hyrde film innan vi
(Jag och twinsen) tog bussen ut till mitt kära bonnaland.


"Ni är bra ni- mina favvotwins, föralltid!"

 

Ett år sedan de flyttade här i från
nu. Känns fortfarande för jävligt
,men jag måste ju också erkänna att det vore galet skönt att bo i stan nu för tiden...

Blev en redig myspyskväll i mitt varma lilla rum,mycket uppskattat,I love you.
Vid halv 12 idag vinkade jag av dem vid bussen.
Åh sedan dess har allt känts allmänt tomt och ganska lonley.

Ska iallafall frescha upp mig lite nu, för min skull om inte annat.
Träffa underbarste Sara och snacka,alltid bäst.

Blä, I´m dizzy. Duschen kallar!

Vi hörs! Hoppas ni får en trevlig dag!
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja men visst är de så!

Alla ska ha en facevook bara för att det är de nya nu efter bdb å allt :S .

Aja , sånt man får ta helt enkelt . Snackade med min faster ( från usa ) om det och hon sa att där var det en enorm grej bara för att man lätt hittade gammla klasskompisar och liknande som man kanske inte träffaty på 20 år eller liknande , men vi har ju inte det problemet än så :P haha .



Du verkar ha haft det underbart i allf! <3

PUSSPUSS <3

2009-01-24 @ 22:39:40
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysmys med tvillingarna :) Dom är goa dom ;D

2009-01-25 @ 17:50:00
Postat av: sara

hähä, det försvann. Det förra var från mig ;)

2009-01-25 @ 17:50:54
URL: http://saaaaaraa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jätte fin header ! :)

2009-01-25 @ 20:02:26
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se