it´s all in my head

Tisdag den 13:e januari 2009, som vilken jäkla tråkig tisdag som helst, egentligen.
 
Var dock i simhallen med klassen. (Typ 16 tjejer o en påg men iallafall)
Simmade en massa/lekte "lekar",fick kramp i armarna,åkte massa rutschbana osv.
Inget man gör var dag, så det var faktiskt trevligt.
Åh det är lätt att glömma vilken sjukt bra träning simmning är!..
Bastade och tog det lite för lugnt efteråt,men vad sjutton gör det om hundra år?!

"Body Balance",direkt efteråt på gymmet med Jennie, fleera veckor sedan sist, så det var grymt skönt!
Annars så står det mesta mest still och är ganska förvirrande.

Ska kolla klart på ett SATC-avsnit och dricka upp mitt té nu, sen får vi se om jag lyckas somna i tid..

Har inte mycket mer att säga,tyvärr.
Så säger Puss&Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: hilda

din lilla goding:D<3

2009-01-14 @ 18:57:24
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ååh tack för alla tips ! :D de behövs verkligen! :D:D

Jag inser inte hur trött jag är just nu :O haha kommer snart somna på tangenterna här asså xD !

Jag ska faktiskt höra med becka och mamma och pappa om att sova hos din syster ! :D det är jätte snällt att du erbjuder det! verkligen :D:D



Vi ses i mon sweeet <333

2009-01-14 @ 20:18:47
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se